tisdag 12 februari 2013

SÅKLART MAN SKA HA EN SEMLA

 
 
 
 
 
Såklart man ska festa på en liten semla dagen till ära och det får såklart bli stans bästa då! Bakad på surdeg och med massa nystött kardemumma i (plus pudra dom med extra mycket florsocker), ja då är dom bara så där bäst och suupergoda!
 
 
 
Hej fina rara ni!
 
 
 
I går var en intensiv jobbdag och som slutade med bultande huvudvärk:S därför hann jag inte kika in till er tyvärr. Men jag vill säga tack, tusen tack till er för ni finns ni varma, goa, omtänksamma, okända och kända människor, för alla fina ord ni lämnar här, på mailen, på instagram, ja tusen tack för all kärlek och vänlighet ni sprider omkring er och framför allt för den ni delar till mig, puss på er alla!
 
Nu ska jag moffa semla, sen ska jag ut och gå (och ja jag vet idag syndar jag med en semla, men jag har faktiskt varit riiiktigt duktig ett bra tag utan att fuska och med en lång promenad i raskt tempo i snöfallet borde ju kompensera liiite tycker jag;)
 
 
 
KRAM
 
 
 
 


7 kommentarer:

Linruz sa...

Klart du ska ha en semla.
Har mumsat i mig en jag med, men inte lika smarrig som din( min kom från Ica).

Tack ännu en gång för de värmande orden.
Kram Lina

My home and lifestyle sa...

Så klart man ska äta en semla en dag som denna - och med riktigt gott samvete! :))
Dina såg verkligen jättegoda ut!
Kram!

Anonym sa...

Åh, vad härligt att läsa så fina rader, kan tänka mig att du blir rörd och överlycklig. Det verkar finnas så mycket hat därute och hemska människor som sitter och skickar anonyma kommentare om allt möjligt. Jag läser gärna din blogg, är själv dålig på att lämna avtryck, men jag håller med den person som skrev så fint om dig.
Kram Monica utan blogg

alexochcarin sa...

Mums mums!

För oss blir det oxå surdegssemlor med kardemumma från vårt bästa bageri
Å vet du vad, Vi är värda det!.

Men de kan ju va skönt med kvällspromis ändå!

Kram /A

Grodmamman sa...

Klart du ska ha en semla på semledagen!:) Det står en här och väntar på mig också!:)
Kram

anettan sa...

Klart vi får mumsa idag. Kram Anette

Gabriella sa...

Så gott det ser ut, härligt! Jag sitter dock och gtämer mig att jag glömde semlorna jag köpte på jobbet ikväll, rackarns haha=)