tisdag 26 februari 2013

NU VILL JAG HA VÅR

 
 
 
 
Hej vänner!
 
 
 
Här är det krassligt läge, usch! Jag kände det ju redan på mig i helgen:S Jag vill ha vår nu och jag vill att alla baciller där ute försvinner bums, är så himla trött på att inte känna mig tipp topp och att det hela tiden bara går runt i familjen, har inte den ena ont i halsen och hostar och snorar så är det den andra. Har ni det så med eller?
 
 
Skulle ju till Hudvårdsrummet idag egentligen, och göra en peeling.  Men jag fick snällt ställa in och krypa ner under duntäcket och försöka kurera mig istället! Supertrist!
 
 
 
 
En liten ny svart-vit Day Home kudde (från Lantliv) har tillkommit till samlingen i soffan. Jag tröttnar verkligen inte på de där kuddarna alltså:)
 
 
 
 
Mac:en står här på soffbordet och mina fina anteckningsböcker med pennan ligger redo. Jag har några saker jag behöver planera och ta tag i idag.
 
 
Hoppas ni har en fin tisdag iallafall, solen stålar här hos mig, hoppas den gör det hos er med:)
 
 
 
KRAM
 
 
 


9 kommentarer:

Nina sa...

Kjenner det så igjen.. Her har vi også hatt sykdom på omgang.. Det er utrolig kjedelig, men vi får håpe at det blir bedre nå som det går mot vår :) Ønsker deg en fin dag og riktig god bedring! Kjempe fine puter også!!

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Anonym sa...

Fina kuddar! Härligt att blanda.
När visar du upp ert nya badrum?
- saknar bilder på underverket..

Maria L.

Anonym sa...

Krya på dig vännen!

Gabriella sa...

Åh vilka härliga kuddar, ser underbara ut! Här är det också krassligt läge tyvärr, igen. Önskar också att sjukstugan kunde ta slut. Snart är det ny månad och det tänkte jag fira med att vara frisk=)
Kram

Anonym sa...

Åh stackare! Krya på dig!
Här kom min mellanskatt hem o undrade om vi skruvat ner värmen eftersom hon frös+att hon känt sig konstig hela dan i skolan :( ja vad säger man... SUCK ...
Då är det bara äldsta tjejen ( har 3) som klarat sig sen har vi alla varit sjuka både 1&2 ggr.
Jag vill också ha VÅÅÅÅR , så jag kan lapa sol o fylla på med välbehövlig energi som stöter bort bacillerna när d närmar sig!!!
Vad fint ni kommer att få i badrummet! Och kuddarna är lovely!
Vart har du köpt d snyggelisnygga Tine K anteckningsböckerna??
Kram fr en annan Mia

Frida mitt i livet sa...

Tack för titten på din fina blogg!
Vi har det oxå lite krassligt, men solen skiner! Krya på dig! :)

Anonym sa...

Hoppas att du snart mår bättre! Måste få fråga var ni köpt ert runda soffbord? Vill ha...!:-)

MITT VITA HUS sa...

Mia: På Inreda.com:)

Anonym: På Lindholms här i stan!

KRAM

M


Anonym sa...

Åh tack <3...ska genast snajda in där ;)
/Mia