onsdag 20 februari 2013

MASSA VÅRFINT FRÅN LEXINGTON HOS LINDHOLMS

 
 
 
Jamen så fint och våårigt! Idag har jag spanat in lite vårnyheter på Lindholms här i stan. Lexington var uppbäddat och de levererar verkligen superfresh denna vår!
 
 
 
Tjing vänner!
 
 
 
Nu har jag precis bäddat ner två små trötta och mätta blötdjur under duntäcket i soffan framför en film. Man blir verkligen så sjukt trött av att åka till badhuset (mitt värsta egentligen, burr gillar inte alls alla bakterier som frodas där:S men vad gör man inte för de små:). På hemvägen blev det de godaste Maxburgare för hela slanten. Jag tog min favorit trippelcheese som lowcarb och det var yum yum kan jag lova:)
 
Har även hunnit med en liten sväng till Lindholms idag efter jag var på Hudvårdsrummet och fixade till mig lite och innan vi åkte och badade. Knäppte av lite bilder där som jag tänkte visa er nu:)
 
 
 
 
Nybäddat med Lexingtonstuff och det ser hur inbjudande ut som helst!
 
 
 
Tokgillar detta snygga örngott:)
 
 
 
Blå och vitt och fräscht!
 
 
 
Finast är att blanda dessa men om jag fick välja en variant så lockar den blå längst bort lite extra:)
 
 
 
Sen har jag stått och velat här framför alla fluffiga handdukar och badlakan idag, vilken färg ska man egentligen välja till nya badrummet månne? Det finns ju så många fina!
 
 
 
De mörkare grå nyanserna har vi redan, ska man ha de allra ljusaste grå, dom är ju med riktigt snygga!?
 
 
 
Eller vita? Vitt är ju ändå alltid vitt:)
 
 
 
Ja en stooor kasse blev det iallafall som fick följa med mig hem efter lite velande:) Gissa vad det blev för något?!;)
 
 
Nu får ni ha en skön kväll vänner, själv ska jag ta och ladda batterierna lite. I morgon blir det nämligen full fart igen. Det står sportlovsmatiné på schemat och innan det ska jag hinna fixa till håret hos min söta frisör Sara (som btw har världens bästa service och fixar en tid pronto när man ringer och har paniiik:)!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Bella sa...

Åååh, så mycket fint från Lexington, svårt att välja :)

Kul för barnen med ett besök på badhuset, jag är som dig o ogillar alla bakterier, men det får det vara värt ibland.

Hoppas ni får en fortsatt bra sportlivsvecka.

Kramar Bella

vitahusetochelvis sa...

Så underbara bilder :) blir sugen på att skaffa blåa sängkläder! Gissar att du köpt nått kul till det badrummet!?

Hoppas att ni har ett fint sportlov!

/S

alexochcarin sa...

Nu blev man allt nyfiken;)