onsdag 13 februari 2013

CUUUTE DRESSES

 
 
 
 
How cute?
 
 
 
 
Hej onsdag!
 
 
 
 
Här är det Vab som gäller igen... Morgon började nämligen med den absolut värsta sjukdomen jag vet (usch och fy för magsjukor alltså:S). Precis när jag var på väg ut genom dörren till jobbet var det bara att vända om och in igen och ta hand om en tjeja som verkligen mådde urk:(
 
 
Men nu börjar det bli lite bättre och hon har fått behålla lite dricka. Nu håller jag tummarna för att vi andra klarar oss *peppar peppar*.
 
 
 
 
Så himla söta klänningar Htkaf gör alltså, jag dör en smula! Dessa är min och tjejernas absoluta favorit i s/s13 kollektionen - flamingos och korall känns helt rätt i vår!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Nadias Drömhem sa...

Håller tummarna för att din flicka blir bättre snart och att ni klarar er från magsjuka. Vilka fina klänningar :-)) Tack för tipset!! Ska definitivt köpas till sommaren åt mina två tjejer här hemma.
Ha en bra dag...så gott det går iaf ;-)

Anonym sa...

Suuupersöta!