torsdag 21 februari 2013

BIO TORSDAG





Idag har vi varit på sportlovsmatiné jag och mina små tjejer, det blev inte filmen i trailern ovan, utan en film tjejerna valt själva såklart:) Men filmen i trailern - "Små citroner gula" med Josefin Bornebusch hade premiär i går och jag är riktigt sugen på att ta med lite girlfriends på ett biobesök snart och se den, tror ni den är bra (ni kanske redan hunnit se den?!)? Jag tror den verkar vara en film helt i min smak:)



Hej torsdag!



Phu här har det gått i ett sen i morse, både besök på frisörsalongen och biografen + lite shopping på stan (i favoritaffären esq såklart;) + lite fredagsblommor från torghandeln har vi hunnit med. Hos Sara min frisör klippte jag bort massa på mitt långa slitna hår, nästan en decimeter tror jag det blev! Känns bra, men lite ovant! Men nu känns håret så där riktigt välmående, friskt och glansigt igen vilket är superskönt:) Nu har vi precis landat här hemma igen och jag ska ta och börja med middagen bums.


Men vi ses kanske lite senare igen:)


KRAM






5 kommentarer:

Linruz sa...

Den där vill jag med se. Har läst boken för länge sen och de var jättebra.

Kram på dig
Lina

Anonym sa...

Håller med förgående "talare". Har också läst boken och den var ju lite småtrevlig, så filmen är säkert bra den med.
Ang. Lexingtonhanddukarna, själv har jag de svarta och de luddar fortfarande av sig efter mer än ett år. Jag undrar hur det är med dina mörkgråa, luddar de av sig?
Det är så tråkigt, för de är ju fina..
Men inte så kul när handfatet blir "helt" svart av ludd.
Man kan ju tro att det ska vara bra kvalitet men det är inte alltid det dyra som är bäst.
Måste säga att IKEAS handdukar är mycket bättre! :)
Kram på dig/ Anna

Junitjej sa...

Åh, den filmen vill jag se!

Moodboardwithflowers sa...

Boken!!! Superbra

vitagavlar.blogspot.com sa...

Har sett filmen som var helt OK! Boken var ju jättebra har jag för mig... /Lisa