tisdag 22 januari 2013

VÄRLDENS BÄSTA BB-CREAM


 
 
 
 
Här tjejer här har ni världens bästa bb-cream (från Jane Iredale och jag köpt den på Hudvårdsrummet), sen ihop med primern från Dermalogica, ja då ser man helt flawless ut (och sånt gillar vi ju - eller hur?;) och nej jag skojar inte, den är faktiskt så bra! Dessutom går det typ 10 gånger fortare än att hålla på att borsta på mineralsminket:)
 
 
 
 
Tjingeling!
 
 
 
Sovit gott?
 
Jag sover så mycket bättre och vaknar så mycket mer utvilad när jag äter bra och när jag rör på mig:) Även min hy mår bra, ja vilken skillnad på bara några veckor, det verkligen märks. Den är mycket mycket finare (om man bortser från att för var år som går så blir det ytterligare en rynka lite här och där, men det hör väl liksom åldrandet till och jag är väl inte så värst drabbad om man säger så! Kan tycka lite rynkor är charmigt och visar att man faktiskt har levt:), lenare och mer återfuktad (jag har suuupertorr hy annars den här tiden på året och får verkligen smörja in mig hur mycket som helst).


Nu frukost, sedan jobb! Ha en fin dag så ses vi snart igen!

 
 
KRAM
 
 
 


 

5 kommentarer:

vitahusetochelvis sa...

Härligt med bra hudvård! Så snyggt det kommer och bli i ert badrum uppe!
Du har god smak ;)

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

/S

Husbysjutolfts sa...

tusen tack för tipset om det oxå. Nu har jag precis köpt en annan bb cream som jag är nöjd med.
Men köpte däremot concealer och den där primern du rekommenderade.
Sen måste jag säga vilken superservice. Ordern gick iväg idag.
Det gillar jag.

Kram (igen)

LifestyleByLena sa...

Åh tack för finfint hudvårdstips, är verkligen behövligt.
Kram

LIVSGLITTER sa...

Tänkte slänga in ett litet önskemål, blir så inspirerad av dina LCHF inlägg, små recept som verkligen lockar. Har du fler små tips, recept osv? Stor Kram och tack för en mysig och vänlig blogg och pssst...kamera valet blev en nikon d7000, frågade dig för länge sedan vilken du använde. Den är toppen!! =D

alexochcarin sa...

Hej Mia!
Nu blev jag nyfiken på den krämen MEN Esteé Lauders är oxå grym. Det är min favorit:)
Så himla bra!

/A