måndag 7 januari 2013

SÖTA VÅRKLÄDER FRÅN HTKAF s/s 2013







Åhhh jag dör en smula så fin den var, den där korallfärgade klänningen på bilden från How to Kiss a Frog's vår/sommar kollektion 2013, den måste jag bara köpa till mina små sessor!


Hej Måndag!



Idag på morgonen höll mammhjärtat på att gå i tusen bitar. Liten Alice var rädd för hur alla klasskompisar skulle reagera när hon kom med stort bandage runt huvudet. Åh lilla vännen vad jag led med henne. Hon tycker det är så jobbigt att alla frågar vad som hänt! Men hon är tuff och det är ju "bara" 10 dagar det handlar om med det stora bandaget!

Nu till dom fina bilderna från HTKAF, dom är verkligen underbara att kika på, man blir på riktigt bra humör av fina glada färger nu denna gråaktiga måndag - eller hur?:)





Jag gillade även den där klänningen, den tror jag även Alice skulle gilla:)



Ha nu en fin dag!



KRAM





11 kommentarer:

anettan sa...

Härligt med lite färg. Hoppas allt gick bra för lilla Alice. Kram Anette

Casa of Mia sa...

Åh förstår att det värker i mammahjärtat. Visst är det mycket fint från HTKAF, kommer i min webshop i slutet av januari! Kram

Anna sa...

Fina kläder, synd bara att mina barn blivit för stora för dessa kläder ;)

Ha en skön tisdag.
Kram Anna - Mitt hus på landet

Catarina Quick sa...

En sån korallfärgad klänning hade jag kunnat tänka mig =) Lilla gumman! Klart hon undrar vad de ska säga. Hoppas det går/gick bra. Kram!

Livet på landet sa...

Men såå sugen jag blev på sommaren när jag såg bilderna!

Förstår att hon tycker det känns jobbigt, fast jag tror bara att kompisarna är nyfikna & tycker det är spännnade & att hon är modig!

Oiidesign sa...

:)

Oiidesign sa...

:)

Anonym sa...

Vem vann i den sista tävlingen du hade på bloggen?
Mvh

Anonym sa...

Vem vann i den sista tävlingen du hade på bloggen?
Mvh

Anonym sa...

Nej, men lilla gumman då, förstår att hon oroade sig för bandaget, men jag hoppas att ni föräldrar antingen berättat för läraren/fröken så att hon kunde förklara för de andra barnen på ett bra o pedagogiskt sätt eller att ni som mamman pappa själva bad att komma med in i klassen o göra det. Jag är själv lärare o har den erfarenheten att om man bara berättar hur det faktiskt är så blir det inget konstigt med det o ingen blir taskig. Kanske är också er lilla tjej så kavat så hon gör det själv? Hoppas att bli bra i alla fall. Tack för en fin blogg utan köphysteri hela tiden!
Med vänlig hälsning, Marina

Anonym sa...

Härligt med vårfärger!! Du har den absolut bästa och mest inspirerande och jordnära bloggen med "Day home stilen"!!

Kramar från Hanne