torsdag 10 januari 2013

SKINN, NITAR & GULD



Det är verkligen något speciellt med väskor som kommer in en "dust bag":)



Helloo vänner!



Idag ska jag visa er vad jag hämtade ut på posten förra veckan. Det är verkligen svårt att återge på bild verkligen hur nya väskan ser ut, för den är verkligen mycket finare irl. Jag gillar ju när det är enkelt men lite tufft, gärna med fina speciella detaljer och ja den här väskan har precis det!


Väskan är en Lieberskind Berlin och modellen heter "New York" och är en special edition i svart skinn med tuffa nitar på, som jag fann hos sköna Modesto.









Mmm det fina fodret, ääälskar att det är guldigt!



KRAM




psst, Jenny på Modesto hälsar att om du är sugen på ett likadan kan du maila på info@modesto.se så ska hon göra vad hon kan för att få hem ett exemplar till dig:)


psst igen, jag lovar återkomma med vinnaren i tävlingen lite senare:)

4 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilken underbar väska!

Jag verkligen älskar mitt skärp med nitar från Liebeskind, skulle kunna ha det till precis allt!

Ha en mysig torsdag kära du!

Kram Maria

Lifestyle By Lena sa...

Men du vilken härlig väska och fodret är ju bland det bästa ;)
Kram

Malin ~ Inredning och mycket annat sa...

Vilken snygg väska! Till och med fodret var snyggt! :)

anettan sa...

Så snygg...vågar man fråga om pris?!? Kram Anette