onsdag 16 januari 2013

ONSDAG & FRUKOSTTIPS






Att börja dagen med en smoothie är perfekt för mig. Det går fort och det mättar ordentligt! Favoriten är yogurt med jordgubbar och banan.



Hej vänner!


Här är det "top notch" och jag har sådan energi i kroppen och känner mig piggare än någonsin! Det beror säkert på att jag verkligen ätit ordentligt nu några veckor och börjat röra på mig igen. Usch att man är så där dum och slarvar egentligen, när man vet att kroppen verkligen inte mår bra av det!

Idag har jag hantverkarna här hemma, det fixas och donas i badrummet och det är såå kul att se bitarna falla på plats och det blir nog precis som jag tänkte mig! Och jag har äntligen fått leveransdatum på vårt marrakechklinkers tjohoo:)


Önskar er den allra finaste lill-lördagen!


KRAM





10 kommentarer:

Anna sa...

Smoothie är perfekt start! Så himla gott!

Livet på landet sa...

Ska bli så spännande att se badrummet sen:-)

Kram Helena

Erika sa...

Visst är det gott! Har blivit en favorit här också och perfekt som mellanmål till dottern :-)

En annan favorit till mig är jordgubb och mango, mums!

GHa en fin dag!

H`s enkla vardag sa...

Smoothie är verkligen gott, gillar också med mango i! Ja det där med att röra på sig måste jag bli bättre på! Spännande att se ert badrum, gissar att det kommer bli superfint!
Kram Helena

Linruz sa...

Här hemma är det sonen som står för smootiesarna i familjen.
Perfekt att sno i hop som mellis innan träningen.
Själv kan jag unna mig en ngn gång då och då på helgen ( på vardagarna försöker jag hålla ner på mejeriprodukterna lite )med naturell yougurth och frusna bär.
Banan funkar ju inte i min diet annars är det gott :)

Föstår din förtjusning´över badrummet, ska bli så kul att se det färdiga resultatet sedan.

Kram och ha en bra dag
Lina

At Jacoba´s sa...

Smootie är så gott och samtidigt nyttigt, perfekt combo!

Så spännande med badrummet, hoppas vi får se bilder senare!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Mmm vad gott med smoothie .Spännande att få se erat badrum.Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥

Vitae stilo sa...

Håller med dig! Varför låter man de gå så långt innan man tar tag i saker o ting när man vet att man gör "fel".

Ska bli spännande att se nya badrummet, mitt badrum är så litet så man går in och backar ut ;-)

Här hemma är det sjukstuga idag!

Ha de bäst !

Kram Helen
www.vitaestilo.se

Pernilla sa...

Åh vad gott! Ja, visst är det konstigt att man slappar till sig så när man mår så mycket bättre när man sköter sig och rör på sig! :) Kram

Annica sa...

Ska bli spännande att se vilket kakel ni valde till slut. Fick inspiration av de plattorna du visade för ett tag sen och har beställt hem några på prov till vår badrumsmakeover.