fredag 11 januari 2013

FREEEDAG & NYTT FRÅN DERMALOGICA





Lite nytt från Dermalogica (favoriten all time!). Dels den bästa primern jag någonsin testat "skinperfekt primer" oj oj gillar du att använda primer så är det här primern no.1 jag lovar, så bra. Sprang förbi Hudvårdsrummet igår och köpte mig en ny tub i går då de hade fått påfyllning (den har nämligen varit slutsåld ett tag, så poppis är den:). I julklapp fick jag två serum från Lyxx (tusen tack!) dels den som heter "skin hydrating booster", den gör mirakel under min ansiktskräm i detta torra väder - tips på den med! Sen fick jag även det serum som heter "extra firming booster" den har jag dock inte hunnit testa mer än en gång men namnet låter ju lovande;) Hanna på Hudvårdsrummet berättade att snart så kommer det en himla massa nyheter från Dermalogica nu i vår, bland annat en färgad dagkräm, typ som en bb-cream med solskyddsfaktor, som jag är riktigt sugen på att testa:)



Heeej sköna fredag!



Här fullkomligt vräker snön ner idag, emellan åt på tvären:S men det är fredag och det känns riktigt skönt att avsluta en jobbarvecka!


Nu lite lunch och sedan lite handla!


Önskar er en skön fredag och fin start på helgen!:)



KRAM





10 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Tack för tipset!

Har inte provat deras produkter ännu, men nu blev jag verkligen sugen. Alla pratar ju så gott om dem, så det är väl dags att prova. Huden behöver ju verkligen lite omvårdnad så här års!

Kram på dig!

Maria

anettan sa...

Härligt med lite lyxiga hudvårdsprodukter. Ha en bra fredag. Kram Anette

Anonym sa...

Bästa hudvårdsrummet och bästa Dermalogica:) Har du testat Jane Iredale sminket? Superbra!! Mvh Linda Hjorth

Anonym sa...

Kanske det skule vara ngt att pröva:)!? Men skulle även behöva en ny ansiktskräm! För torr torr hy.. Ngn du kan rekommendera:)? Trevlig helg! Mvh jecka finlandia!

Linruz sa...

Älskar ju deras produkter jag med.
Kul att det kommer lite nyheter.
Hoppas ni handen mysig fredag.
Kram kram
Lina

Anna sa...

Hej Mia!

När jag skulle svara dig så råkade jag radera texten i din kommentar, helskumt. Man ser att du kommnenterat men texten är borta??

Nåja. Skriver samma svar här hos dig istället :)

Tack för ditt önskemål. Jag tycker det är jättesvårt med helhetsbilder. Dessutom har jag bara ett vanligt standardobjektiv till min kamera. Jag har dock några helhetsbilder på vår matsalsdel och på vår soffhörna men då får man nog leta lite i kategorierna. Vi renoverar bla vårt kök just nu så det är inte så fotovänligt, hehe :)

Men jag ska verkligen försöka få till mer helhetsbilder, vet att det är fler som efterlyst just det :)

Kram och fin helg!

Marie sa...

Kan man inte köpa från England, www.beautybay.com. Massor med märken och ofta till halva priset. Leverans direkt i brevlådan också!

Anonym sa...

Gillar också dermalogica och använder 2 olika serum under dagkrämen liksom du:)
Om du inte har testat deras daily microfoliant så är det ett måste.
Huden blir sammetslen:)
Kram

alexochcarin sa...

http://alexochcarin.wordpress.com/2013/01/14/ta-hand-om-sig-sjalv/

Ja, de är verkligen skönt att ta hand om sig själv!
Riktig vardagslyx!

Kram

MITT VITA HUS sa...

Linda: japp älskar vissa saker från Jane I, den senaste favoriten är en bb-cream som är uunderbar:)

Marie: Tack för tipset, har bara köpt från lookfantastic någon gång men alltid bra med nya tips:) Oftast tycker jag att det är så att produkten man har hemma tar slut så man vill ha den direkt, då är det smidigast att bara svänga förbi en affär i stan:) Men om man har lite framförhållning så ja då kan man ju tjäna ett par kronor:)

Jecka: Jag kör Active Moist (från Dermalocica) + serum, rekomenderas varmt.


Anonym: Den Daily Microfoliante kör jag med, superbra:)


KRAM


M