torsdag 17 januari 2013

FANTASTISKT FINA SKÄRBRÄDOR FRÅN NICOLAS VAHÉ




Sååå fina skärbrädor (den stora avlånga är tänkt att servera tapas på:) i accaciaträ från House Doctor's/Nicolas Vahé. Jag gillar verkligen lite trä i mitt svart-vita kök:)



Hej hallå vänner!



Hur mår ni idag fina ni!


Denna veckan har gått helt sjukt fort känner jag och jag längtar som en tok till i morgon då det äääntligen blir fredag och långledig helg väntar:) Visst är det kontsigt att vissa veckor bara rusar i väg och andra känns som hur långa som helst!!

Idag hade jag gärna velat åka på Formex men tyvärr har jag klinikdag med jobbet inbokat! Jag får helt enkelt nöja mig med rapporten på Instagram (perfekt att följa gulliga @addsimplicity, hon har lagt ut mängder fina och inspirerande "snapshots" från mässan - tips tips!:).



Fina fina fina:)



Ha nu en riktigt fin dag nu, så ses vi snart igen!



KRAM




psst, fick ett litet mail i inkorgen sent igår där härliga Lantliv bara ville meddela att de åker på Formex och har därför lite svårt att skicka varor just nu över helgen. De vill därför erbjuda er som vill shoppa i helgen 15% rabatt på hela sortimentet (gäller endast nybeställningar)  med koden: formex. Ange bara i kassan när du checkar, gäller tom. 20/1 kl. 24.00:)


14 kommentarer:

Anna sa...

De runda från HD har jag med, älskar dem!!

Anonym sa...

Håller med om att skärbrädorna är grymt fina, lite lagom kontrast till att det svart och vita. Måste fråga var du köpt de fina runda zinkburkarna som står intill?
Ha en finfin dag!
/SkåneMilla

Anna sa...

Väldigt fina!
Ha en bra dag.

Kram - Mitt hus på landet

Stämningsfullt sa...

Oj så fina!! De skulle gärna få stå i mitt kök också :)
Här är en till som missade första Formexdagen. Får se om jag tar mig dit i helgen ist...
Ha en bra dag!
Kram Vanja.

H`s enkla vardag sa...

Älskar alla hans produkter!
Jag åker till Formex på söndag!
kram Helena

Lantligt i smultronbacken sa...

jag som älskar träskärbrädor, dessa var verkligen bedårande i sitt mörka träslag.

Kram Teres

Vardagspusslandet - Nybliven trebarnsmamma sa...

Verkligen kanonfina, hade inte tackat nej till dem :)

vitahusetochelvis sa...

Skulle passa hemma hos oss med :) Väldigt fina!

/S

alexochcarin sa...

Å dom vill jag oxå ha!
Har köpt lite köksredskap av samma märke men skärbrädorna var ju siperfina!
Tack för fin inspiration!
Trevlig helg!
/A

Miss Tess sa...

Superfina träbrädor, så himla snyggt att blanda olika material!

Visst blir man lite avundsjuk när man ser alla Formex-rapporter;) Till sommaren bara måste jag försöka komma iväg igen.

Kram

Casa of Mia sa...

Väldigt snygga skärbrädor! Trevlig fredag kram

Room of karma sa...

Jag har den långa tapas brädan. Använder den ofta. Den är så bra att servera små rätter på ett snyggt och samlat sätt.

Önskar dig en fin fredag vännen!

Kram ♥CC♥

Carin sa...

Riktigt fina skärbrädor, jag vill också ha ;)!
Och tack för tipset om rabattkoden, ska spana in den webshoppen.
Trevlig helg
/Carin

Carin sa...

Riktigt fina skärbrädor, jag vill också ha ;)!
Och tack för tipset om rabattkoden, ska spana in den webshoppen.
Trevlig helg
/Carin