lördag 19 januari 2013

EN HÄRLIG VINTERVIT LÖRDAG






Tjingeling vänner!



Gud vilken uuunderbart vacker lördag det har varit idag! 


Ute är det verkligen iiiiskallt och alla träden är precis vita och gnistrande, fulla med iskristaller och i luften att det sett ut som glitter som trillat ner från ovan, magiskt vackert! Nu börjar det skymma ute men jag hoppas dagen i morgon blir lika minst lika fin, för i morgon planerar vi skridskoåkning och lite andra ute aktiviteter:)

Vi kom hem här nästan nyss och har bara hunnit packa upp maten från storhandlingen (brukar ju alltid fixa det på fredagen egentligen men jag hann verkligen inte i går så det fick bli idag istället:), nu är kylskåpet verkligen fyllt till bredden med en massa gott och nyttigt:)

Nu är det dags att ta lördags kväll och påbörja middagen, det ska bli bacon-kyckling med krispig grönsallad och fetaostkräm + godaste efterrätten med mintchockladmousse!



Bästa kvällen önskar jag er och ni vi ses i morgon igen!



KRAM








5 kommentarer:

Jessica - Svart på vitt sa...

Här har det också bedövande vackert idag... Men kaaaaalllllt!
Låter gott med baconkyckling och mintchokladmousse!
Trevlig kväll.
Kram Jessica

Camilla J K sa...

Visst e det fint när allt e vitt o glittrande. Synd bara att det ska vara så himla kallt !! :)

Anonym sa...


Gud vad det lät gott, bjuder du på recept och fina bilder som vanligt? :)

Tänkte fråga dig när ni hyrde Drömstugan på Gotland var det på Kneippbyn Resort i Visby?

Och även passa på att fråga om du inte gör några inköp i budgetvarianten inom kläder? Det hade varit roligt att få lite tips och idéer från dig.

Tack för en fin blogg, lusläste hela igår kväll.
Kram Bella

anettan sa...

Det är så härligt när det är kallt och solen skiner. Ha en fin dag. Kram Anette

MITT VITA HUS sa...

Bella: Ja det var i Kneippbynresort, jättefina stugor som jag verkligen rekomenderar!

När det kommer till kläder, jag är inte den som handlar så mycket kläder. Baskläder som tex. tights och linnen handlar jag på tex. H&M, Gina mfl. Ibland unnar jag mig lite dyrare koftor och tunikor då på Creative Lounge (för det mesta:) Lovar tipsa om jag hittar något fint men jag köper sällan nytt faktiskt:)


KRAM

M