tisdag 29 januari 2013

DAGENS FRUKOST

 
 
 
 
 
Min frukost. Lyxar lite idag eftersom jag är ledig:)
 
 
Jag älskar verkligen en god ordentlig frukost, känn som utan det kan man inte starta dagen riktigt. Idag blev det både, kokt ägg, finn crisp (finn crisp - mmm så gott det är!) med färskost och kalkonpastrami och tomat, en supergod fruksallad med blodapelsin, färsk ananas och melon + keso och god Brämhult's juice. Nu har jag boostat c-vitamin så det räcker ett bra tag:)
 
 
Önskar er den finaste dagen och hoppas på att vi ses lite senare!
 
 
KRAM
 
 
 

 


8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Mmm.. så gott och så lyxigt! Njut av din lediga dag!
Kram kram
Jannike

Anonym sa...

Jisses så gott det där såg ut!

HomeRiver sa...

Det där såg helt fantastiskt ut! En sån start borde leda till en bra dag :)

alexochcarin sa...

Det där såg ju riktigt mumsigt ut!
Mvh Carin

Ita sa...

Vilken LYXFRUKOST, påminner om den vi unnade oss på stranden i Key West, Florida, sista dagen på vår semestertur i oktober. *Tillbakalängtan, suck*
Håller med dig, en riktig frukost är ... viktigt.

Gabriella sa...

Oj så gott det såg ut! Härligt och nyttigt med fruktsallad=)

alexochcarin sa...

Mumsfillibabba!
Nu blev jag sugen på frukost fast det är middagsdax:)
Det blir hemmagjord pizza här, inte lchf direkt men det är ju lillördag, eller hur;)

/A

Annika sa...

Mumsigt! Men se upp med juice massa socker i- som att äta sockerbitar!