måndag 28 januari 2013

BRICKA PÅ VÄGGEN






Jag har sneglat ett tag på den där brickan från Tine K som hänger på väggen. Älskar hur ljuset reflekteras i den och att det är något annat än en tavla att hänga på väggen. Lite sugen på en eller två till vardagsrummets vita väggar, tror det skulle bli fint!? Bilden är lånad från bästa Blackballoon och där finns även brickan snart i lager.


Hej igen!



Sitter här i mjukaste morgonrocken efter en varm dusch. Powerwalken har laddat upp mig med en massa endorfiner och det känns så där himla skönt i kroppen just nu och jag blev tusen gånger piggare än vad jag var innan:)

Nu ska jag ta kväll och ladda för att gå upp tidigt i morgon då hantverkarna trillar in för att fortsätta med badrummet!


Ha finaste kvällen!



KRAM






4 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Dom är verkligen fina, och hela rummet är så fint! Jag har precis kommit igång med min träning och idag har jag skaplig träningsvärk!
kram helena

THE SUPER ORDINARY sa...

Ja, dom tycker jag du ska satsa på.
Tycker med om dom.
Supersnyggt mot vita väggarna kommer det till att bli.

kram.

Gabriella sa...

Åh vilken fin inspiration du bjuder på! Härligt det ser ut!

alexochcarin sa...

Japp. Helt klart snygga!
Inget att fundera på;)
Så där lagomt rått och industriaktigt till det vita!

Kram /A