fredag 25 januari 2013

BONSOIR






Gissa vart jag ska?:) 

Idag bokade jag och några väninnor en riktigt mysig weekend till vackra Paris. Vi ska inte åka riktigt än utan vi planerar att möta våren där och det ska bli sååå himla himla mysigt:)



Hej finaste ni!



Här hemma har precis fredagsmyset startat och jag kikar bara in det allra snabbaste till er för att önska en fin start på helgen! Vi har precis mumsat i oss thaimaten här och nu sippar jag på ett glas rött i soffan. Jag kommer nog slockna tidigt idag är så suuupertrött efter denna jobbvecka!!

Ha nu skönaste kvällen vännen, så ses vi i morgon igen!


KRAM





Psst, Bilden ovan är något jag verkligen ångrade att jag inte köpte, Guide de la Ville Paris av David Ehrenstråhle. Nu har jag ju precis skaffat den andra versionen av Guide to Manhattan (ett drömresemål som jag verkligen hoppas få besöka någongång) och ni nu idag släpps ytterligare en Guide denna gång till San Francisco (ni hittar den nyheten här).  Fina som tusan är de alla de där guiderna:)


7 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Paris är underbart! Vi förlovade oss där 2009. Fantastisk stad! Hade vi inte haft liten bebis nu hade vi åkt dit till våren. <3

Åh, vad jag ångrar att jag inte köpte den. :( Hoppas på en andra utgåva! Håller tummarna.

Så kul att ni ska till Paris! Hoppas få se många fina bilder.
Kramar och trevlig helg!!

Anonym sa...

Jag ska åka dit nästa onsdag med jobbet. Fyra åker hem på fredag kväll. Tre (bl.a. Jag) åker hem först på söndag. Underbart medlute egen semester.

Bara MammaMilla sa...

Så lyxigt med en weekend i Paris! En fantastisk stad - en av mina favoriter. Får se om jag kan få mannen med mig dit till våren, det vore mysigt. Kram Camilla

anettan sa...

Låter jätte trevligt. Hur åker ni som weekend paket eller? Kram Anette

Martina sa...

Åh vad avis jag blir. Jag var där förra veckan i fyra dagar och det var helt underbart! Väldigt kallt, det snöade dessutom ett par dagar men annars helt lovely! Vill du ha restarangtips är det bara att hojta, hittade ett par guldkorn! Ångrar också som tusan att jag inte köpte guiden... :/

Anonym sa...

Vad roligt med Paris!

MITT VITA HUS sa...

Anettan: Oj jag har inte lagt mig i så mycket om bokningen, en av tjejerna som jag ska åka med har bott i Paris så hon har styrt med boknin och allt, tror inte det är något paket!:S Vi åker fredag-söndag!

Martina: Ja ja ja snälla tipsa gärna jag är Paris novis:)

KRAM

M