lördag 15 december 2012

UTE YR SNÖN - INNE HAR VI MYS

 
 
 
Lite vintrigt på skåpet i vardagsrummet. Krukan (Tine K från Esq) köpte jag häromdagen med en liten sockertoppsgran till, tyvärr barrar den lilla granen redan, så jag tänkte att jag skulle åka och köpa mig några vita hyacinter och planera i stället i den med lite mossa - blir nog fint det med! (lykta och smågranarna Tine K/ Blackballoon, ljusslingan House Doctor/Darling things
 
 
 
Tjingeling!
 
 
 
Hu vilket väder det är ute, det blåser riktigt ordentligen och snön yr. En perfekt dag att kurera onda halsar och bara sitta inne och mysa mao. Tyvärr gör också de onda små halsarna att vi får ställa in glögg-partyt vi var bjudan på:( Trist trist, men jag tror nog ingen vill att vi kommer och smittar ner bara några dagar innan jul;)
 
 
Vi ses kanske lite senare:)
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hej
Fint på hyllan.
Ni får krya på er, inget roligt vara sjuk före jul, jag vet, man kommer lite efter med sysslorna, men blir jul ändå eller hur ;)
Mys inne i snövädret, det ska vi försöka göra.
kram aina-kristin

Anna sa...

Jättefin lykta :)

Kram

Anonym sa...

Suuuperfint!

/J

Villa Sjöhaga sa...

Fin bild!!