söndag 23 december 2012

THE CHRISTMAS TREE

 
 
 
 
En liiiten bit av årets enkla julgran!
 
 
 
Hej Dagen Före Julafton!
 
 
 
Här hemma går det två mycket förväntansfulla små, tänk i morgon är det julafton, vi har snö, tomten har lämnat paket (ja förutom i julstrumpan än då!). Man minns ganska väl den där känslan, av att få vara barn och vara så där förväntansfull och lite pirrig i maggropen - eller hur?:)
 
Jag gav upp med det där fotandet av granen och ni får ha lite överseende med att på grund av rådande krasslighet blir det inte mer än så där som jag bjuder på i år. Jag samlar krafterna för julafton istället:)
 
Men till er önskar jag nu det allra finaste julafton och kommande helgdagar,vi ses säkert snart igen!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Anna sa...

Detsamma till dig!

Kram

Nazima sa...

Önskar dig och familjen en riktigt God Jul!!!!

Tillsammans Hemma sa...

Hoppas du kryar på dig och känner dig riktigt pigg i morgon!

Ha en härligt God Jul och en underbar dag tillsammans med familjen!

Kram från Loo som är otroligt nyfiken på om tomten sett din ganska "gedigna" önskelista?

Hoppas på lite bilder efter jul!

Gabriella sa...

Hoppas du får en underbar jul! Krya på dig nu!
Kram

Room of karma sa...

Önskar dig en god fortsättning på Julafton!


Kram vännen min ♥CC♥

Min väg tillbaka sa...

Enkel men väldigt fin gran!
God jul :)