söndag 16 december 2012

SKÖNA SÖNDAGEN & NÅGRA TIPS & EN EFTERLYSNING



 
 Vackra tulpaner hos mig!
 
 
 
Hej finaste ni!
 
 
 
Gud känner mig så utvilad efter en lååång sovmorgon, det går faktiskt åt att sova lite ordentligt på helgen då klockan ringer riktigt tidigt varje dag i veckan:)

Denna söndag har jag några tips till er samt en liten efterlysning!
 
Nu drar sista veckan med de fina julkalender erbjudanden igång, missa inte att varje dag kommer ett fina erbjudande från både Creative Lounge, Blackballoon, Tin Tin Style och How to Kiss a Frog, gilla på facebook så har du koll:)
 
Lantliv har massa fina julklappar på lager och erbjuder fraktfritt fram till jul, glöm bara inte att sista dagen för beställning är tisdagen 18/12 kl. 12.00 för leverans innan jul.
 
Jag saknar vinnaren Pernilla som vann Modesto's presentkort på 1000 kr, hör av dig till mig asap. Om jag inte hört något innan tisdag drar jag en ny vinnare på onsdag!


Ha en fortsatt skön söndag vänner!


KRAM







7 kommentarer:

Anna sa...

Sååå krispigt!! Love!

A

Life's Silverlining and I sa...

Underbar bild, jag har mailat dig om det kanske var jag???:)kraaaam Nilla

Life's Silverlining and I sa...

Underbart vacker bild och tulpaner! Jag har mailat dig om det kanske var jag????:)
kraaaam Nilla (Pernilla)

MITT VITA HUS sa...

Pernilla: Var dte du som lämnade den här kommentaren?

Anonym sa...
Trevlig webbbutik med jättebra service, inte förvånad att kunderna får ett tillfälle att vara med att påverka;))
Hunkydory och day home är önskemål hos mej.
Mvh Pernilla, meja

?? I så fall är det du:)

KRAM


M


Gabriella sa...

Härligt med tulpaner! Så fint det ser ut hos dig=)

Life's Silverlining and I sa...

svar, nope:) inte jag. tyvärr...
fin kväll till dig! kram Nilla

Annehem sa...

Åh en sådan vacker bild! Jag älskar tulpaner.

Kram
Annette