söndagen den 9:e december 2012

OCH VINNARNA ÄR...

 
Hej hej igen!
 
 
 
Nu doftar hela huset saffrransbullar och knäck vill jag lova:)
 
Lovade ju att presentera vinnarna i de fina tävlingarna som nu är avslutade och jag förstår att ni är nyfikna;)
 
 
 
Vinnare nummer 1 i Electrolux tävlingen är... trumvirvel...
 
 
(kommentar 25 november 2012 kl. 21.51)
 
Stort grattis till dig! Maila din adress på mittvitahus@live.se så kommer det snart en suuuperbraig dammsugare på posten.
 
 
Vinnare nummer 2 som snart kan shoppa loss hos Modesto för 1000 kr är... trumvirvel...
 
Pernilla
(kommentar 2 december 2012 kl.16.26)
 
Och stort grattis till dig med! Maila din adress på mittvitahus@live.se så vidarebefodrar jag den till Modesto.
 
 
 
Och ni glöm inte idag är sista dagen att shoppa hos Modesto lite billigare: Rabattkoden: Julklapp2012 ger dig 20% på ALLT inkl. REAN i webbutiken!
 
 
 
Ha en fortsatt fin kväll nu vänner så ses vi i morgon igen!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

kroken sa...

Vilken fin och inspirerande blogg! Jag undrar vad det är för något hus ni byggt? Med vänlig hälsning, Emma

Titta in hos Thess sa...

Ett STORT Grattis till dom lyckliga vinnarna :))

Kram Thess

Bromans Bravader sa...

Wow, vilken vinst!!!
Stooort tack, det gjorde min dag!!
Kram Jannike