torsdag 13 december 2012

KALLT OCH SNÖIGT OCH VARM KOFTA



Hej vänner!


Mår ni fint denna Luciadag?


Det är verkligen iiiskallt i dag, -18 stod termometern på i morse, när jag skjutsade barnen till skolan. Dom skulle börja dagen med att få se det fina Luciatåget (i år fick dom inte vara med själva för här är det alltid 3:orna och 6:orna som lussar) Nu är det lite varmareute än var det var då i morse och solen strålar genom några tunna moln. Det är faktiskt fantastiskt vackert ute:)


Jag ska precis ge mig av mot stan och fixa två sista klappar och nu gäller det att klä sig varmt. Är egentligen inte så frusen av mig, om jag fryser så är det om fötterna:) Men nu när det är så här kallt, vem fryser inte då?!



 
 Idag ska jag ta på mig nya fina grå kofta från Du & Jag/Creative Lounge.
 

 
Föll för detaljerna på den, lite annolunda, lite tuffare.
 
 
 
Önskar er den allra finaste dagen!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Linda sa...

Supersnygg kofta! Den gillar jag skarpt.

Här blir det luciatåg på vår Nellies dagis nu i em, utomhus!!!! Gäller att klä på sig ordentligt då även fikastunden är ute.

Kram Linda

Anonym sa...

Nä jag skulle aldrig ge 1 299 kr för en helt "plain" kofta. Ser tyvärr ut som den kommer från Gina Tricot eller Kappahl.

Inget fel på de affärerna men ska jag betala så mycket för en kofta ska den se speciell ut.

Anonym sa...

Superfin, gillade med detaljerna i skärpen.

/J

På vår udde! sa...

Fiiin kofta Mia, den skulle jag också vilja ha. Är suuuper frusen av mig och går typ bara runt i de 3-4 ulltröjorna jag har nu i vinter. Dessvärre är det ett stort stopp vad gäller klädinköp till mig själv just nu...

Ha en riktigt fin helg!
Kram Helena

Gabriella sa...

Underbar kofta, åh så fin!=)

anettan sa...

Jätte fin kofta. Kram Anette