söndag 9 december 2012

JULGODISFIX

 
 
 
 
 
Perfekt väder att kyla Rocky Road:)
 
 
 
 
Tjingeling vänner!
 
 
 
Här har ni mig:)
 
 
Sorry jag vet, men i veckan har det varit tokmycket att göra, både jobb (väldigt mycket just nu) och sånt annat på fritiden (både skoj och mindre skoj). Men nu snart är det jul och lite ledighet väntar:)
 
 
Här hemma har vi denna söndag en riktig mysdag med massa julgodisfix och bak med julmusik i högtalarna. Ute är det kritvitt och kaaallt men väldigt vackert och äntligen har en riktig julkänsla infunnit sig:)
 
 
Lovar kika in lite senare igen, har ju två vinnare att presentera:)
 
 
Nu skriva julkort och fortsätta med knäcken här!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hej
Å va mysigt, ser riktigt GOTT UT, nästan känner doften.
Ha en mysig 2: advent, och njut til JulMusiken,
kramiZ Aina-Kristin

Signerat Thea sa...

Alltid gott med julgodis, det hör till för att komma igång med julstämningen.

Villa Sjöhaga sa...

Härlig adventspyssel du har för dig! Dina RR ser jättegoda ut, mina blev inte alls så fina!:))
kram

Mirre Syr sa...

Rocky road är ju bara så gott! En riktig favorit! ♥

Fint Voluspa-ljus som vinst i min adventskalender idag. Titta gärna in!

mig&mitthem sa...

ja. man vill ju bara bromsa tiden lite nu innan jul...det är ju nu det är som mysigast!! Rocky road har jag tänkt att ge mig på i morgon...för första gången & i ett nytt kök som jag knappt vet hur det funkar.Men hur svårt kan det vara? Andraadventskramar m

Life's Silverlining and I sa...

jut det rocky rad skulle jag ju göra, den måste jag göra någon dag. kram Nilla

Casa of Mia sa...

Åh så gott med rocky road, det måste vi göra snart,kram