lördag 22 december 2012

DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARE DAN

 
 
 
 
Lite av pyntet till årets gran som är en blandning från favoriterna Day, House Doctor och Tine k.
 
 
 
God Eftermiddag Lördag!
 
 
 
Här är det fortfarande krassligt läge, nu på nästan hela la familia urk:( Tur är väl att ingen mer drabbats av "den där" sjukan (än!), i går var det ytterst nära och nästan så jag trodde liten drabbats med:S
 
Som ni kanske läste igår skickade jag iväg mannen för årets graninköp och nja det gick så där om man säger så! Förvisso var det en praktgran han kom hem med, fluffig, tät och väldigt vacker. Men den fina granen jo den gick inte ens att få in genom dörren! Ha ha stackarn, han som hade valt med sådan omsorg! I morse fick han åka och införskaffa en ny och nu äntligen står det här, lite sned men pyntad och tänd. I morgon ska jag försöka knäppa ett kort eller två på den och visa er.
 
Nu ska jag krypa ner i soffan och hålla tummarna för att vi kurerar oss fort som attans!
 
 
KRAM
 
 
 
 


6 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Ha ha jag skrattade när jag läste det! Karlar!!! Fint pynt du kommer ha i granen iallafall! Hoppas ni blir friska snart!
Kram Helena

Sandra - Villa Sju sa...

GUD villket fint pynt!!! KRAM

Mrs. b sa...

Så fint pynt!
Krya på er!

PIAZZAN sa...

önskar dig en God jul och den måste vara riktigt fin med det där vackra pyntet.

Kram

Pernilla

Yvonne sa...

ooooo lekker pynt! god jul!!

Bara MammaMilla sa...

Ja, vilket fint pynt ni kommer att ha i granen! Krya på er! Hoppas ni snart är friska igen.