måndag 17 december 2012

ÅRETS ÖNSKELISTA

 
 
 
Hello vänner!
 


 
Det är många önskelistor och nu är det bara en vecka kvar till julafton (men hallå vad hände med vår vita fina jul, här är det tö och supertråkigt ute, snälla tomten låt det snöa massor nu hela resten av veckan pleeease!!!)
 
 
Tjejerna här hemma är klara med sina för l ä n g e sedan. Om låt mig säga så här, det var kanske inte den svåraste uppgiften att vara tomte till dom listorna heller;) En stor sessa önskade sig en ny telefon och absolut inget annat om hon bara fick en ny telefon (och inte vilken telefon som helst om vi säger så!), en liten sessa, är fortfarande liten och gillar allt som går under kategorin barbie, monster high osv i en leksakstidning, typ!
 
 
Och nu tänkte jag bara, att om tomten undrar så har även jag gjort mig en mindre lista;) (kanske lite stående saker, men som jag ack så gärna skulle vilja bocka av någon gång:)
 
 
 
 
 
på min lilla lista finns kanske det finaste lilla sidebordet man kan hitta - Camp Table från Day Home. Finns på bland anat Blackballoon, Lantliv, Butik Esq här i stan mfl.
 
 
 
 
 
jag har länge nu, nästan ända sedan Leila öppnat sin fina General Store, sneglat på dessa tårtfat. Jag tycker dom är dom finaste tårtfaten jag någonsin sett. Gärna i vitt tomten, en av varje storlek:)
 
 
när det är dags att lägga varma goa Ugg'sen åt sidan vill jag gärna stoppa fötterna i ett par snygga tuffa kängor. Dessa ursnygga från Primeboots står högt på listan min över önskningar. Finns på både Tin Tin Style och Creative Lounge.




 
underbara möbler jag gärna skulle fylla nästan hela hemmet med finns på Baazar. Vita skåp, svarta skåp, stora skåp, små skåp, kistor, små pallar jag you name it, allt är precis lika fint:)
 
 
 
Vad önskar ni er?
 
 
 
KRAM






6 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Vår tjej önskar sig också en telefon! Jag önskar mig också en massa saker, men jag får stå tillbaka för vår familjejulklapp!
Kram Helena

Bromans Bravader sa...

Bra önskelista - har bordet, älskar det!
Kram Jannike

Tillsammans Hemma sa...

Ha, ha jag blev så full i skratt när jag läser att du är så snäll mot Tomten så att du skriver klart och tydligt var alla fina saker kommer ifrån. Underbart!!!!!

Hoppas tomten kommer med några av dina önskningar å jag vet ju att du varit precis så snäll som man ska vara för att få besök av den röd/vita gubben.

Kram till dig från Loo som fnissar gott!

MITT VITA HUS sa...

Loo: Hi hi jag vet, bästa att liksom göra det lite smidigt för tomten, brukar bli bäst så;)

KRAM

Mikaela sa...

Eftersom tiden är knapp såhär års. Tittar jag nu in. Till en av mina favoritbloggar. En vecka före jul. Med en liten hälsning från Hemma På Våran Gata I Stan... God Jul och Gott Nytt År Önskar Mikaela med Liam 2008 och Filippa 2012.

DesignbyTornblad sa...

Jag har Leilas lilla tårtfat, hur fint som helst och skulle gärna ha det större också.

Snygga boots, jag är själv på jakt efter ett par. Så tack för tips!