söndagen den 4:e november 2012

VILKET FINT JULREPORTAGE

 
 
Oj vilket fint reportage som dök upp i nya Lantliv. Man kan liksom alltid lita på att Lantliv levererar riktig mysig julstämning i julnummret:)
 
Fotografier: Magdalena Björnsdotter
 
 
 
 
 
Hallo igen!
 
 
 
 
Jamen har ni sett det fina reportaget från Ylva Skarp's hem i julskrud i nya Lantliv?
 
Så fint, så fint. Jag är verkligen lite mer svag för dom där hemmen med färger i lite dovare toner och naturliga juliga detaljer, än dom där i tok julrött med massa tomtepynt. Vad gillar ni till julen?
 
 
 
 
Paket inslagning på gång. Kolla in golvet, så läckert och granarna där på byrån!
 
 
 Gammalt och nytt i en skön blandning! Gillar lite granris på spiskransen där:)
 
 
Liten gran i köket till jul och vita papp stjärnor.
 
 
Duktiga duktiga Ylva!
 
 
 Men sååå fin entré, jag vill med ha en massa svarta lyktor på trappen, bara börja samla;)
Om jag någon gång bygger/köper ett nytt hus är pardörrar ett måste, älskar't!
 
 
Söta julhängen!
 
 
Detta påminner mig om att leta rätt på lite nya lärkkvistar att pynta här med i jul:)
 
 
Ja snart får vi slå in paket:)
 
 
 Läckert skåp, verkligen personligt:)
 
 
 
Mer bilder hittar du på Uthusets fb-sida och i Lantliv!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


14 kommentarer:

Life's Silverlining and I sa...

Ja jag håller helt med så mycket fint! Och så kul att flera goa bloggvänner finns med i detta nummer! Kram Nilla

H`s enkla vardag sa...

Makalöst fint!
Kram Helena

Anonym sa...

Wow!

Home2tiny sa...

Vilken inspiration man får, helt galet fint. Njut söndagen! Kramisar Tina

Enkel stil sa...

Jag har också suttit och dräglat över dom sidorna!
Anita

Anonym sa...

Jamen så fint det var, hela nya Lantliv var kanon tycker jag:)

/J

Ninelin sa...

Såg det också. Kalligrafi ligger mig varmt om hjärtat.
/N

Inredningsfrun sa...

My goood så fint!! Villhavillhavillha!!

KRAM på dig snygging!!!

Gabriella sa...

Åh vilken underbar inspiration!

Lifestyle By Lena sa...

Instämmer. Så vansinnigt fint repotage..
Kram

anette andersson sa...

Fin fina bilder. Vill ju bara ha... Kram Anette

Ann-Sofie sa...

Vilka underbara bilder!!! Gillar också det mer enkla, avskalade, dova och gärna vita till julen.
Snart är det pyssel och pyntdags!

Kramen

Anonym sa...

http://blogg.alltforforaldrar.se/tweeniemamman/

ANNA sa...

Visst är det ljuvligt, dörrarna, de stora ytorna och rustika möblerna.