onsdag 14 november 2012

VARMA GOA UGG'S




 

Även denna vinter ska härliga Ugg's få värma mina fötter. Ugg's är nog dom absolut varmaste och skönaste vinterkängorna jag någonsin haft, dom är perfekta att bara hoppa i tidiga mornar när man är på väg till jobbet eller när man ska vara ute och busa i snön med de små:) I år blev det nya och det blev denna ursnygga modell adirondack som fann jag hos bästa Creative Lounge.




Hej lill-lördag!




Tycker veckorna bara springer iväg nu, snart är det redan första advent (bara lite dryga två veckor kvar), längtar faktiskt lite för den absolut mysigaste jultiden är ju just den tiden innan själva julen tycker jag!:) Fick förresten en liten adventspresent i går på posten som jag ska visa er lite senare. Just nu skulle det vara mysigt med lite snö också eller hur? Så det blir vitt och fint till jul:)

Nu lite snabb lunch, sen ut och fixa lite med min nya fina svarta bmw (tror minsann jag är lite kär i den, den är bara såå skön att köra:)



KRAM






10 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Dom där köpte jag förra året, lätta att hoppa i och ur. Grattis till bilen, alltid kul. Kramkram A

Home2tiny sa...

De kängorna skulle gärna få värma mina frusna fötter i vinter. Längtar också efter en vit vinter, men det blir väl som det brukar här på västkusten regn o blask tyvärr. Man får mysa inne isället. Kramisar Tina

Stenmur & Gärdsgård sa...

Förstår att de är sköna ser urmysiga ut!

Ha en bra dag,
Kram Malin

chatarina sa...

Hej, dom köpte jag förra året:) jättesköna o viktigast av allt....varma!! Kram o ha en fin dag

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilka underbara kängor & grattis till er nya bil, så roligt!

Kram Maria

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Mysigaste vinterpjucken!!!
Ja visst börjar det klia i fingrarna nu att hänga upp stjärnor i fönstrena....
Hur länge måste man vänta...?? ;)

Kram J

Anonym sa...

Har också funderat på de superfina kängorna men hur är de i storleken, normala?
C

Junitjej sa...

Vilka underbara UGGS!!!

Anonym sa...

Hej. Kängorna är så fina. Är dom normala i storleken?
Helén

MITT VITA HUS sa...

C & Anonym: Jo jag tycker nog de är normala i storleken, jag tog iallafall den jag brukar ha när jag beställde:)

KRAM

M