lördag 10 november 2012

VAD JAG PYSSLAT MED DENNA LÖRDAG




 
Detta citat fann jag inne hos urgulliga Michelle:)
Passande för höstruggiga dagar - eller hur?;)





Tjingeling vänner!



Här har det varit en härlig lördag som började med en mysig helgfrukost med hela lilla familjen, tända ljus och nybakat Ronaldo's bröd (bästa bästa bageriet i stan!) och en massa annat helg-gott. Sen for vi i väg och provkörde en ny bil (jag är på gång att skaffa mig en ny, men jag har inte riktigt hittat det jag vill ha än, dock blir det en Bmw denna gången med, det är klart:). Sen blev det lite shopping på det. Hittade massa fint till lilla Alice, ett nytt läppstift till moi och snygga adventsljustakar bla. Sen tog vi snabb lunch på Max med deras Trippel Cheese (gahhh vad den är god alltså).

Nu är det dags att ladda för lite "Så mycket bättre" på 4.an. Tycker inte programmet är lika bra denna gång, inte så som det varit innan riktigt! Men det kanske beror på artisterna som är med!? Dock tycker jag Darin var ju bara hur bra som helst sist, en riktig hit fick han till där:)


Hoppas ni får en fin lördagskväll nu, så ses i morgon igen:)



KRAM







8 kommentarer:

axelina sa...

Önskar dig en trevlig helg. Själv laddar jag för Downton abbey!:)

Life's Silverlining and I sa...

Läddar också för så mycket bättre! Mysig dag du haft. Kram Nilla

Lantligt i Smultronbacken sa...

Håller helt med dig angående Så ska det låta. Men det är väl så när det är flera av artisterna man varken lyssnar på eller vet så mycket om. Ska väl vara blandningen som gör det iof

Kram Teres

Nazima sa...

Låter som en härlig lördag!
Ha en fortsatt mysig helg!
Kramar

Home2tiny sa...

Vilken mysig lördag ni har haft. Önskar dig en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

M sa...

Vilket sött "te-citat"!!

Jag har precis startat ett varumärke med bloggbutik (öppnade igår faktiskt :) - W O F O Y O, som bland annat gör handgjorda tepåsar samt present-kit med kaffe, te, choklad och pocketböcker. Jag skulle bli jätteglad för lite feedback från dig om du har tid att kika nån dag - www.wofoyo.blogspot.com.



Tack på förhand och vänliga hälsningar!

Minna
wofoyo@mail.com

M sa...

Vilket fint te-citat!!

Jag har precis startat ett varumärke med bloggbutik; W O F O Y O (öppnade igar faktiskt!:) som bland annat gör handgjorda tepåsar samt present-kit med kaffe, te, choklad och pocketböcker. Jag skulle bli jätteglad för lite feedback från dig om du har tid att kika nån dag - www.wofoyo.blogspot.com.



Tack på förhand och vänliga hälsningar!

Minna
wofoyo@mail.com

Michelle sa...

Visst är citatet sött! Låter som en underbar lördag :)

Massa kramar <3