fredag 30 november 2012

TÄVLING: VINN 1000KR HOS MODESTO

 
 
 
 
 
 
De superpopulära coola Circel of trust jeans finns hos Modesto.
 
 
 
Hej igen vänner!
 
 
 
 
Låt mig nu presentera ytterligare en suuuperfin tävling här på Mitt vita hus. Denna gång har du chans att vinna hela 1000 kr att shoppa loss för inne hos Modesto. Jamen låter inte det hur kul som helst? Typ fin fina julklappen lite tidigt:)
 
 
 
Det enda du behöver göra är att:
 
 
1. Gilla Modesto på Facebook här.
 
2. Lämna en kommentar här med vilken vara/märke som du skulle vilja finna i Modesto's sortiment, glömt inte lämna ditt namn i kommentaren!
 
 
 
Tävlingen pågår tom. tisdagen 4 december kl. 22.00
 
 
 
Lycka till!
 
 
 
 
 


46 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tävling, den får man ju inte missa :)
Jag skulle gärna vilja se Hunky Dory i sortimentet. Jag gillar deras stilrena kläder! Jag gillar Modesto på Facebook sedan tidigare!

Kram
Jenny Lindberg
jennylindberg@hotmail.com

Anonym sa...

Älskar allt hos modetso . Men saknar day i sortimentet. Längtar tills modetso öppnar butik, då ska jag bege mig dit direkt. Med vänlig hälsning, Petra Frealdsson. P.frealdsson@gmail.com

Anonym sa...

Älskar allt hos modetso . Men saknar day i sortimentet. Längtar tills modetso öppnar butik, då ska jag bege mig dit direkt. Med vänlig hälsning, Petra Frealdsson. P.frealdsson@gmail.com

Johanna sa...

Jag tycker att modesto har många märken som jag tycker om. Om jag skulle säga ett märke som jag tycker skulle passa hos dom så är det minnetonka!

Gillar på FB... håller tummarna för en liten julklapp till mig själv =)

Johanna Killberg

Life's Silverlining and I sa...

oh inte vill jag missa denna tävling. Jg skulle vilja se märket Please. har gillat (Pernilla)
håller nu tummar och tår. kramkram Nilla

Frida sa...

Så kul med tävling!!!
Jag tycker att modesto har massor av allt. Det finns någonting till alla. Det som skulle vara kul att se är Minimarket, Dagmar eller varför inte Ida Sjöstedt?
Jag gillar Verkligen på Facebook.

Mvh Frida
fahlner@hotmail.com

Anonym sa...

Tjolahopp vad glad jag blir. Allt är så fint Har handlat där ett par gånger.Vet inte vad det skulle vara då, Day i såfall.
Tänk om jag vinner då är julen räddad.
Mvh/ Niccan.

Mikaela sa...

Vilken underbar tävling. Skulle jättegärna vinna en peng att skämma bort mig med nya kläder. Har kämpat med gravidkilon nu hela hösten. Nu står vågen på minus 20kg och inget sitter längre som det ska. Längtar så efter att känna mig lite fiiiiin.

Jag saknar HPI. Älskar deras mössor med de små toffsarna.

Stor Jul Kram Mikaela!

Anonym sa...

Härlig tävling såhär innan jul!
Skulle gärna se mitt nya favoritmärke F.A.V, massor av fint!

Gillar på fb sedan länge!

Kram
Fia i Vaxholm

H`s enkla vardag sa...

Vilken supertävling! Gillat på fb sedan länge!m jaa vad tycker jag saknas? Day home, please ä

H`s enkla vardag sa...

Vilken fin tävling! Har gillat på fb sedan länge! Märken jag saknar är day home och Please, och house doctor!
Håller tummar och tår!
Kram Helena

Anonym sa...

Jag skulle absolut vilja se Hunkydory där. Har börjat gilla deras stil enormt mycket

Anonym sa...

Hej! Har gillat Modesto på Facebook.. Skulle gärna se märket Chillnorway på Modesto..Älskar de kläderna! Kvalitet och härligt krispiga kläder! Håller tummarna!
Kramen! Susan i Åby

Anonym sa...

Hej!
Gillar redan men saknar Please och F.A.V och Mjus.
Härlig webshop och kul men veckans vara.
Håller tummar och tår.

Kram Camilla Andersson

Anonym sa...

Hej!:)

Jag saknar Day Home, House Doctor och de populära G-star jeansen.
Om jag måste välja 1 så blir det Day home.

Hoppas turen är på min sida i denna tävling :)

Tack för en fin och trevlig blogg.

Kramar
Agneta Karlsson
stargirl776@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag saknar lite mer inredning a la Olsson & Jenssen samt Wallther &Co. Det vore ju helt fantastiskt med dessa snygga varumärken och allt fint som finns. I övrigt har Modesto sååååå otroligt mycket fint, tror bestämt att jag ska beställa några doftljus, bims! Kram o tack för fin blogg. /. VackraViola

Villa Sjöhaga sa...

Hej!
Vilken kanontävling du kommer med såhär innan jul!
Jag ser att fler har skrivit samma ovan, men det fösta jag tänkte på är Hunky Dory. Även lite Day Home hade varit kul. Tycker om att det finns voluspa. Jag kommer åka till din butik när du öppnar den!
Kram Hanna

ps (gillat på fb sedan tidigare (Villasjohaga)

Anonym sa...

t

babarb sa...

Jag gillar redan Modesto på FB:) Jag älskar House Doctor, så deras saker skulle jag gärna se hos Modesto!

Anonym sa...

Vilken fin tävling:)
De har ju redan mycket fint på Modesto där jag varit inne innan och kikat:)
Jag skulle vilja se Day Home.De har så mycket fint.
Nu har jag ju inte FB så jag kan ju inte gilla så jag får kanske inte vara med och tävla.
Men om jag vinner så ska min tonårs tös få välja sej nåt fint att köpa för att hon är en så fin och go tjej

/Ann-Sophie
evegard.h@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle önska mig F.A.V på Modesto. Jag tycker dom har kul och prisvärda kläder.
Gillar på fb och håller tummarna!

//Kerstin

Anonym sa...

Har gillat på Modesto på facebook (Jessica Hellström) Jag skulle vilja se Love forever - så söta kläder som passar vid alla tillfällen!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle vilja hitta ett litet schysst urval från Victoria's Secret så jag slipper beställa från US ;-)
Trevlig 1:a advent! ♥
vänligen Liselott
liselott.piper@gmail.com

Anonym sa...

ps. förstås gillat på Fejjan ;-) //Liselott P

Affie sa...

Jag skulle vilja se Please hos Modesto, mjukare skönare jeans får man leta länge efter! //Affie

Jenny Forsberg sa...

Det finns så mycket fint på Modesto, jag skulle vilja se Hunkydory där. Nu håller jag tummar och tår för en möjlighet att köpa en julklapp till mig själv :-)
Tjingeling Jenny Forsberg
froken.forsberg@hotmail.com

Anonym sa...

Det vore bra att handla lite vardagskläder som från Love forever eller chill norway. Gillar på FB!
Mvh Anna A

jessica brennan sa...

hej, jag tror att All Saints skulle passa fint pa Modesto....och jag har varigt inne o gillat pa FB.

Jess Brennan x

Anonym sa...

Ja vem skulle inte vilja shoppa loss en liten egoklapp till sig själv där?! :)

Jag skulle gärna se FAV eller Cindstory, snygga kläder med en twist till ok priser!

Har gillat på FB med :)

Kram och en glad 1:a advent / Sofie

annsofie.englund@comhem.se

Anonym sa...

Trevlig webbbutik med jättebra service, inte förvånad att kunderna får ett tillfälle att vara med att påverka;))
Hunkydory och day home är önskemål hos mej.
Mvh Pernilla, meja

Anonym sa...

Uhh, så fint det er :-) Vinder jeg ville jeg helt klart vælge Sneaker Star Military Green i str. 36.
Kh Jeanette
Jhp@regionsjaelland.dk

Room of karma sa...

Kul att hitta till en ny trevlig butik. Det var första gången jag var inne där. Blev så förtjust i ett par stövletter här:

http://www.modesto.se/nyheter/stovlett

Men märke som jag skulle tycka passa in butiken och som jag gillar är ändå Rabens Saloner. Kul att få vara med och påverka lite kanske?!.

Håller nu både tummar och tår. Skulle jag vinna så kommer ni se mig i dessa stövletter i storlek 39 ♥

Kram och ha en fin första advent!

♥CC♥

Anna sa...

Hej vilken fin butik . Den har jag inte sett tidigare. Och jag handlar mycket på nätet ! Jag skulle vilja se Cindstory! Ett nytt märke som varit slut sålt på flera butiker:-))skulle kag vinna så blir det två kuddar en med stjärnor. Med vänlig hälsning, Anna

Bromans Bravader sa...

Jag älskar ju Malene Birger så det märket skulle Modesto gärna få ta in för att i mina ögon bli fullkomliga =)
Gillar redan på FB!
Kram jannike

Malin Nelinder sa...

Hej! Ny sida för mig, gillade den men saknar DAY HOME och Frontrow =)

Mvh Malin Nelinder

Anonym sa...

Hej! Modesto har jätte mycket snygga skaer, men chillnorway skulle nog vara ett plus till ;) Att fa shoppa loss här vore en dröm!

Hanna (hannaheurling@hotmail.com)

Anonym sa...

Gillat, armbandsur Triwa såklart såå snygga!!

Viktoria Bäckstedt

Amanda sa...

Så fina saker, och det fanns många märken jag gillar! Men som den Odd Mollyfantast jag är skulle jag gärna se kläder därifrån på webshopen :)

Gillar på Facebook. (aalmys@hotmail.com)

"Photo by" Emelie sa...

Gillar gör jag sedan länge! :)

Modesto har ett underbart klädsortiment och även livingdelen är toppen, men då det mest blir sådan shopping för mig så skulle jag önska att dom ökade ut den biten med fler balla produkter. House Doctor är aldrig fel, t.ex. (även om det finns på många sajter). Men fler tuffa inredningsdetaljer!

(oberg_emelie@hotmail.com)

Nettskie sa...

Jag vill gärna vara med i denna supertävling!

Jag gillar redan Modesto på facebook.

Märken jag skulle vilja se hos dem är Day home (en favvo!), Please och Ylva Skarp.

Kram och god jul i förskott!

Anonym sa...

Ohh vilken underbar tävling, precis i min smak. Älskar verkligen Modesto...
Men det jag skulle vilja se lite mer av är möjligtvis Chillnorway och Day. Men annars tycker jag att Modestos sortement har allt man kan önska sig och lite därtill.
Nu håller jag tummar och tår att just jag har varit snäll i år och att tomten gör så att just jag vinner denna toppen tävlingen....
Ps: Tack för en underbar blogg och ha nu en riktigt god jul...

Kramar
Anna.P (annaliljekvist(at)hotmail.com)

Vickan sa...

Åhhh....ChillNorway och DAY tror jag skulle passa i detta sortiment, bland alla andra fina kläder och prylar.

Hls Vickan
victoria.lundberg@tdc.se

Sandra - Villa Sju sa...

Åh vilken kul tävling! Jag skulle gärna se typ Hunky Dory & Odd molly! Gillar på fejjan, kram

evalevabo sa...

Men hallå där God Jul, jaaaa vill såå gärna vinna.. Modesto..love finns så mycket fint. Skulle önska med Day kläder och hem.
Puss på dig.
Eva

Maria Nilmén sa...

Hejsan, Jag skulle verkligen vilja att Branting skulle finnas med i sortimentet då dom gör helt fantastiska kläder.
Maria Nilmén

Stämningsfullt sa...

Jag vill gärna vara med!
Gillar på facebook.
Jag skulle gärna se By Malene Birgers vackra kläder och accesoarer!
Kram Vanja.