torsdag 15 november 2012

MINA JULFAVORITER HOS HEMTEX

 
 
 
 
Hej på er!
 
 
 
Är ni något sugna på advent och jul än vänner?
 
 
Idag väljer jag mina finaste julfavoriter i samarbete med Hemtex.
 
 
 
 
 
 
 
Ett mysigt renskinn finns i år i Hemtex sortiment. Jag skulle vilja ha en vit bänk ute på trappen med skinnet på och så lite söta små enar i några snygga krukor och några mysiga ljuslyktor. Tror det skulle bli jättefint och välkomnande vid entrén:)
 
 
 
 
Ljuslyktor, tror inte man kan ha för många;) Denna gillade jag jättemycket! Tänk vad fin att dekorera med ett vitt blockljus och lite kottar runt om i - superfint:) Du hittar den här.
 
 
 
 
Jag är nog lite mer svag för julen i vitt, grått,  silver och zink men det kan vara väldigt fint men någon röd detalj i det hela;) Mysig pläd från Hemtex samarbete med Stockholm Design House, den hittar du här.
 
Söta små hållare för värmeljus i silver. Dessa hittar du här.
 
 
 
 
 
Japp, Hemtex ska nog få sig ett besök snart - eler vad säger ni?:)




KRAM
 
 
 

 
Detta inlägg är ett samarbete med Hemtex via Tailsweep
 
 

3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja nu börjar verkligen suget att sätta in.
Fina saker du visade, gillade ljuslycktan och renfällen, de skulle passa här =)
Kram Jannike

Anonym sa...

Så mycket fint!

H`s enkla vardag sa...

Ett renskinn står högt på min önskelista också!
Kram Helena