måndag 12 november 2012

MÅNDAG & SUUUPERSÖTA KOFTAN

 
 
 
Dagens tips till alla små sessor där ute - världens sötaste stickade kofta kommer från PO.P och fanns i den här creamvita färgen som Alice fick och i rött (perfekt till julens alla helgdagar:) Lilla loppan fick även en fin vit blustunika och sköna jeansleggings - perfekta skolkläder!
 
 
 
 
Tjingeling!
 
 
 
 
Måndag och en helt ny härlig vecka ligger framför oss:)
 
 
Idag har jag lite skrivbords jobb att ta tag i + att jag skulle verkligen behöva röja här inne på kontoret:S Sen ska jag förhoppningsvis hämta ut två nya snyggelisnygga lampor, om nu bara det där fraktbolaget tar och skyndar sig lite;)
 
 
Hoppas ni fått en skön start på nya veckan vänner!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 


7 kommentarer:

Anna -Concept By Anna sa...

Åh, vilken fin kofta! Den måste jag titta närmare på :)

Ha en fin dag Mia!

Kram Anna

Hem och Lycka sa...

Å, den var ju ursöt! kram Mia

Anna sa...

Underbar kofta!!!!!

Casa of Mia sa...

Jättefint från PoP, måste jag gå och kika på, kram

Miss Tess sa...

Jättesöt vit kofta. Älskar när det är olika struktur på plagg:)

Kram kram

LIVSGLITTER sa...

Så mysig och skön den ser ut, ha en mysig dag vännen!

Livet på landet sa...

Åhh så söt kofta, får nog snart ta mig en tur för att shoppa lite julkläder till alla barnen!

Kram Helena