lördag 17 november 2012

LÖRDAGSFIX & SVARTA LILLA PARTY CLUTCHEN

 
 
 
 
 
Lilla snygga party clutchen kommer från Twist & Tango/Modesto. Kommer bli peeerfekt till de festligheter som jag är bjuden på nu innan jul. Nu ska jag bara hitta mig en fin klänning och ett par snygga heels att matcha den med:)
 
 
 
 
Tjingeling Lördag!
 
 
 
 
Här håller jag på och förbereder lite middag i köket men jag passar på att kika in en snabbis till er samtigt medans en av de godaste efterrätterna stelnar till i kylskåpet, köttet marineras och potatisen bakas i ugnen. Det var evigheter sen jag åt bakad potatis, men jag fick ett recept av min fina vän P på just bakad potatis med västerbottenost som jag ska testa i kväll, spännande spännande:)
 
 
Önskar er den allra finaste lördagskvällen!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

Livet på landet sa...

Fin liten väska!

Åhh vad roligt med nytt badrum..jag skulle vilja ha ett hörnbadkar till vårt;-)

Kram Helena

Anonym sa...

Åh så snygg:) Fint med röda naglar med, ledig?;)

Anna sa...

Väldigt fin :) Kaklet du visade i förra inlägget är underbart!

Kram

PIAZZAN sa...

den där ser perfekt ut att ha med sig ut på galej...*ler .tycker den där bakade potatisen lät spännande..du får gärna lägga ut reccept.

Kram

Pernilla

Life's Silverlining and I sa...

Perfekt väska att ha med på partyt! Man vill ju gärna ha lite nytt till vintens fester nu:) ha en fin kväll! Kram Nilla

J sa...

Suuuupersnygg!

H`s enkla vardag sa...

Snygg fin väska! Ja nu är det en hel del party och fester som man ska på och jag har varken väska, klänning eller heels! Visst är det bra när man får recept av vänner och bloggerskor!
Kram kram Helena

Victoria sa...

Hoppas du också får en fin lördag:)
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Gabriella sa...

Åh vilken fin väska!=)