torsdagen den 29:e november 2012

I VÅR FINA LILLA BUTIK I STAN

 
 
 
 
 
Tänkte att ni idag skulle få följa med en sväng till vår fina lilla butik Esq här i stan. Där kan man finna en massa fina saker!
 
 
 
 
Hej på er!
 
 
 
 
 
Burr kallt idag, det blev Ugg'sen på och mössa. Måste nog ta och leta fram en lite tjockare jacka också tror jag! Men ni visst är det skönt med lite snö, se så mycket ljusare det blev direkt:)
 
 
Idag hade jag lite ärenden ner på stan och jag kom på i sista sekund typ att jag skulle slänga ner kameran i väskan, för att se om jag kunde få knäppa några kort inne på Esq för att visa er. Nu har vi ju nämligen med här i Linköping äntligen fått en butik som säljer massa fina saker, ni vet allt de där från Tine k, Day, Walther & CO, Olsson & Jensen, Rice, By Nord, House Doctor, BTC, Ylva Skarp, Rice, Agneta Livijn, Tolix och massa massa fler märken som jag (och ni med tror jag;) tokgillar.
 
 
 
 
Jag ser ni, det finns en hel del här;)
 
 
och så finns det urgulliga tjejer i kassan:)
 
 
och massa massa fint i skyltfönstret!
 
 
julskyltningen verkligen maxad i butiken just nu:)
 
 
Day day dat, alltid lika fint!
 
 
en lykta som står högt på önskelistan från Olsson & Jensen - love it!
 
 
 
Esq ligger på Bokhållaregatan uppe vid stora torget för er som är sugna på ett litet besök där, jag lovar ni blir inte besvikna;)
 
 
Nu på med Ugg'sen igen och hämta Alice i skolan!
 
 
 
Ha det fint tills vi ses igen:)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


16 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Åååååhhhh - den butiken skulle jag älska!
Kram Jannike

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, det känns ovant att gå och handla direkt i butik och inte över nätet :) Fina bilder du tagit!

LIVSGLITTER sa...

Oh den butiken hade jag vela kika in i! =D

Familjen i Uttran sa...

Jätteroligt att se mina ljuskronor på plats hos en av mina bästa återförsäljare! :)

Anonym sa...

Åhhhhh! Suck vad mycket fint! Det är nog tur att jag inte bor i den staden.

Kram
septemberflikkan

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Jag älskar den - men inte min plånbok! Jag skulle kunna bo där inne... nästan... :)

Elin sa...

Vi längtar också efter snön här i Göteborg! Vad mysig butik :)

mig&mitthem sa...

Menar du allvar....en sådan fin butik i Linköping!!! Har länge saknat de märkena & inspirationen i min "närhet" & nu har jag bara 7 mil dit.....torsdagskramar m

♥ Fyra årstider sa...

Vad vore Linköping utan esq :)
Kram vännen

Caroline sa...

Men vilken fin butik! En sån önskar jag att det fanns här i närheten också. Det vita Walter & co huset hade jag så gärna velat ha. Vet du om de skickar?

H`s enkla vardag sa...

Vilken superhärlig butik! önskar jag kunde ha en sådan själv!
Kram Helena

House number 11 sa...

Jamen, den butiken är ju helt fantastisk! Åh! Jag hade kunnat gå där lääänge!:)
Kram Jenny

Gabriella sa...

Så mycket fint, härlig inspiration!

Titta in hos Thess sa...

Jaa visst är den underbar!!!!!
Kul att hon vågat satsa på att ta in alla dessa super fina märken :)
Hoppas du går en fin fredag och helg.

Kram Thess

Carina sa...

Ser underbart ut

Anna sa...

Åh en sån butik önskar jag verkligen att vi hade i vår lilla stad.

Hoppas ni får en mysig första advent!