tisdag 13 november 2012

HEJ TISDAG

 
 
 
 
 
Mitt nyklippta hår från behind, friskt blankt och välmåeende igen:) I dag myser jag runt i mitt bästa fynd som jag hittade på Creative Lounges Midseason sale - en urskön oversized tunika i grått från The Wardrobe, love it!
 
 
 
 
Hej Raringar!
 
 
 
 
Ni som följer mig på Instagram såg nog att det inte blev något kontorsstäd utan en tripp till storstaden bara så där istället. Jo det var så att vi fann en bil, precis den vi var ute efter i just Stockholm. Så det var bara kasta sig i bilen och åka upp eftersom det redan var flera intressenter. Så hela dagen gick åt till det kan man säga! Men nu så står där en ny skinande svart pärla på garageuppfarten!
 
 
Nu så måste jag kila men vi ses förhoppningsvis lite senare igen:)
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

mig&mitthem sa...

Gratulerar till ny bil & vackert hår!! Har alltid drömt om rakt mörkt hår & här sitter jag blond & lockig. Tisdagskramar m

Anonym sa...

Åh det underbara håret skulle jag vilja ha:)!
Kram malin

Camillasnyahem.se sa...

Du drog ingen nitlott i genetiska lotteriet ser jag, hallå vilket hår du har! :)

Och grattis till bilen, jag är också på jakt efter en ny. Vet inte riktigt vilken än bara... Spännande. Hoppas vi får se din nya lite?

Ha en fin dag!

Lantligt i Smultronbacken sa...

Snyggt!
Härligt när man är nyklippt och har ett glänsande fräsht hår igen. Nu tillhör ju jag de konstiga som inte gillar att gå till frissan:)) Jag vet, konstigt

Kram Teres

Casa of Mia sa...

Åh så fint! Kram