fredag 30 november 2012

HÄRLIG FREDAG & ADVENTSFIX

 
 
 
Idag har jag pysslat i ordning vår adventsljustake. Jag har inte köpt någon ny i år utan tog fram den fina fina silvriga House Doctor-boxen som jag köpte förra året, älskar den och det är så fint att man kan fylla den med vad som helst. I år ligger det lite nytt fint pynt från Day Home i den.
 
 
 
Heeey fredag!
 
 
 
Jamen herregud det slog mig precis att i morgon är det ju december. Hade inte fixat en endast liten adventskalender till tjejerna än. Jamen det måste de ju bara ha, inget mysigt annars:) Så nu håller jag på att leta upp de fina Maileg nissorna och ska fylla fickorna med lite av varje och en sådan där tv-kalender fick jag med mig hem från Maxi när jag handlade tidigt i morse:)

 
Sen denna fredag ska jag fixa ihop en riiiktigt fin tävling till här på bloggen för er - spännande eller hur!?:)
 

 
 
De nya silvriga Day Home kulor  hittade jag på bästa Creative Lounge. Fasiken vad fina dom är alltså:)
 
 
Vi ses lite senare!

 
 
KRAM
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Anonym sa...

Ljusstaken är jättefin! Min blir dock så himla missfärgad och jag tycker att den är svår att få blank och fin igen. Nästan så att det ser ut som att det "runnit gult" kanterna. Blir det så på din också?

Trevlig helg!
Mvh Cilla

vitahusetochelvis sa...

Så snyggt ;)

/S

vitahusetochelvis sa...

Så snyggt! Underbart med adventstider :) önskar dig en trevlig helg!

/S

Anonym sa...

Tyckte du skrev ovan att du inte köpt ljusstaken i år?? Och sedan att du köpt den + pyntet på C.L...

Maja

MITT VITA HUS sa...

Maja: Jag köpte boxen förra året, pyntet i från Day Home har jag köpt i år. På creativelounge.

Cilla: Jag putsade bara av min lite med en sådan trasa för silver, den var faktiskt inte så gulnad som jag trodde den skulle blivit efter att stått förvarad ett år!

KRAM

M


Anonym sa...

Så himla fin ljusstake, har letat överallt men kan inte finna den.
Har du något tips? :))
// Bella

evalevabo sa...

Såå fin. Har samma från house d. Älskar den. Så underbar blogg du har.
Kram Eva