tisdag 20 november 2012

GOOODMORGON




Godmorgon vänner!



Här har vi redan varit uppe ett par timmar gäääsp, lilla Alice hostar och hostar och såklart är det svårt att sova då! Stackars min lilla sessa:S


Denna tidiga tisdagsmorgon såg jag att finaste Guide to Manhattan av David Ehrenstråhle släppts igen, tjohoo! Fast än att jag tycker lite synd om er som köpt den i tro om begränsad upplaga:S, kunde jag inte motstå ett exemplar denna gång. Ville så gärna ha den redan förra gången, men det blev aldrig något köp och när jag väl bestämde mig så var den slut då!





För er som också vill ha en NY-Poster så finns den här på Artilleriet. Jag valde den stora storleken:)



Ha en fin start på dagen så ses vi lite senare:)



KRAM






13 kommentarer:

Catarina Quick sa...

Vad är det för något?

chatarina sa...

Hej! Du har något att hämta hos mig. Kram

Anonym sa...

Åh, den ska jag också ha! Vilken stl tog du? Kram Maria

MITT VITA HUS sa...

Catarina: Det är en Poster som heter 2012 Guide to Manhattan:)

Chatarina: Tusen tack rara:)

Maria: Jag tog en stor!


KRAM

M


Anonym sa...

Tack för tipset, nu är en stor beställd! Tack för en superfin blogg, är inne varje dag och läser.
Caritha

H`s enkla vardag sa...

Ja den ville jag med ha och missade! undrar om man ska slå till nu eller! tyvärr är det ju så mycket som ska inhandlas just nu!
Krya på er där hemma!
kram Helena

Emelie sa...

Jag är så sugen men vill egentligen helst ha Paris tavlan. Den är säkert slut när jag väl har bestämt mig... haha.

Anonym sa...

Är det inte 2013 versionen du köpt? 2012 är väl den som är slutsåld?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ja det är 2013 modellen, 2009 är ju slutsåld sedan länge! 2012 skrev jag fel på här ovan;)

KRAM

M


Elinor sa...

Har länge sneglat på postern o särskilt efter vår New York resa för en månad sedan. Idag, efter ditt inlägg...blev det ett klick. Längtar till den kommer.
Resa till stan måste ske igen...
Hälsningar Elinor i Vårgårda.

axelina sa...

Har mailat ROOM och hoppas på att de får in den där så kan jag köpa den i butiken här i Sthlm. Tänkte också köpa en stor, och göra en fotovägg med foton från vår NY- resa förra året.

Anonym sa...

Funderar på en poster med. Men undrar om det finns passande ramar att köpa utan att behöva måttbeställa en!? Vet du?
Mvh Hanna

Malin Ramlösa sa...

De är så fina! Jag har NY 2009, Paris och senaste Bombay tavlorna! Dyrt inramade men så fina i vårt matrum :). Som i alla upplagor är den första alltid mest värdefull...hoppas jag iaf ;).