torsdagen den 1:e november 2012

GÄÄÄÄSP

 
 
 
 
 
Liite tidig julklapp till mig själv - nya Beach House lakan i färgen Smoke. Alltså ni som inte testat än dessa uuunderbara lakan ni har missat något säger jag, för dom är bara sååå himla goa att krypa ner i:)
(Beach House hittar du på bla. Blackballoon, Gutsy och Nordljus)
 
 
 
 
 
Tjingeling vänner!
 
 
 
 
 
Bara en dag kvar innan helg wiihoo, ska bli sååå skönt för jag är verkligen supertrött efter denna vecka! Det har verkligen varit fullt upp detta höstlov, ja kanske inte för de små men för mig, både på jobbet och en massa annat efter jobbet också, så jag har verkligen haft noll tid över för lilla bloggen min (sorry!). Det har varit samtal i skolan, krassliga små (ja igen usch, det känns som bacillerna bara åker runt här:S), ett möte igår och idag ett möte till. Det sistnämnda gör att jag nu går omkring med ett leende på läpparna och den där känslan i maggropen är bara så där himla härligt skön just nu (ska berätta lite mer en annan dag om detta möte;).
 
 
Men nu - en varm dusch som känns väldigt välbehövlig, lite mat i magen och sedan krama & pussa mina små sessor som precis kom hem från farmor:)
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

11 kommentarer:

Anna sa...

Jag har inga lakarn därifrån men blir sugen att testa eftersom alla säger att de är så bra. Tidiga julklappar till sig själv får man unna sig ;)

Ha en skön kväll.
Kram Anna- Mitt hus på landet

Madame Edith sa...

Blir NYFIKEN!!

Kram/M

Michelle sa...

Spännande, spännande med mötet! Ser fram emot att höra mer :)

Låter som en skön kväll! :)

Kram Michelle

Linruz sa...

Ja Mia nu får du stilla vår nyfikenhet.
Kram Lina

Home2tiny sa...

Det ska bli spännande o höra om mötet. Hoppas nu att alla är friska till helgen så ni får njuta o ha det bra. Kramisar Tina

H`s enkla vardag sa...

Beach house är verkligen mysiga! Love them! Spännande med möten som får en att le!
Kram Helena

Hanna sa...

Åhh.. vad lyxigt med nya påslakan! Skulle såå gärna också testa Beach house men de är lite för dyra för mig som är student.. men man kan ju alltid skicka en önskelista till tomten och sedan hålla tummarna ;)

Tack för en fin och inspirerande blogg!

Kram Hanna från Lund

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Spännande med möte som gör en extra glad!

Ang Beach house så har jag så svårt att motivera till köp. Så himla dyrt men jag har íngen erfarenhet av dem och kanske är de så där väldans sköna att sova i??!

Ha en fin helg!

Elin - AgnesAmelia sa...

Dessa kanske kan hitta hem till mig - får förklara för Tomten att jag varit mycket snäll :)

Elin

Stämningsfullt sa...

Hej!
Å vad kan det vara för spännande och roligt du har på gång :) Härligt med en bra känsla i magen!
Men du, vilka fiiina bilder på dina söta tjejer i förra inlägget!
Ha en fin fredagskväll och helg.
Kram Vanja.

mig&mitthem sa...

Måste snart prova dessa omskrivna lakan...ser ju sköna ut. Så härligt med positiva möten...fler sådana i vardagen!! Önskar dig en skön helg...krams m