söndag 11 november 2012

FARSDAG & GLÖGGMYS

 
 
 
 
Idag blev det lite glöggmys på farsdag och till glöggen mumsade vi årets första pepparkakor yum:) Blossa's årsglögg var faktiskt ganska god i år (mycket bättre än förra årets:)
Skål med pepparkakor/Modesto, lyktor/Blackballoon, finaste vita hjorten/House doctor.
 
 
 
 
Hej vänner!
 
 
 
 
Passar på att kika in en snabbis här bara! Hoppas ni haft en skön söndag och firat alla älskade pappor där ute i landet riktigt ordentligt idag! 
 
Nu ska jag bara alldeles starx bädda ner mina små pyjamas sessor i sängen (finns det något mysigare än små härliga nyduschade ungar i pyjamasar?!) och sen blir det en utlovad film-mys-kväll ( ja han har till och med fått välja film kvällen till ära och det skulle visst bli någon Johan Falk film! Kanske inte riktigt min melodi när det kommer till film. Men okej då! Bara för det är farsdag och för att han verkligen är världens bästa pappa till mina fina små tjejer;)
 
 
 
Vi ses!
 
 
 
 


10 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Mysig farsdag med glöggmys.

Joooo, Johan Falk filmerna är fruktansvärt bra

Kram Teres

♥ Fyra årstider sa...

Underbart Mia, så mysigt hos dig. Ha det så bra med film.

Kram Lotta

H`s enkla vardag sa...

Vilken fin bild och visst var glöggen god! Jag tjuvstartade häromdagen, jag älskar glögg och pepparkakor! Vi sitter och kollar Arne Dahl! Men jag skulle vilja börja se down town abbey, som jag aldrig sett, men blivit nyfiken på!
Kram Helena

Sara sa...

Åh nej, nu blev jag ju riktigt sugen på glögg fastän klockan redan är ganska mycket ;) Måste nog värme upp lite grann...

House number 11 sa...

Åh, vad mysigt!
Kram Jenny

Villa Sjöhaga sa...

Hej!
Vilken härlig bild! Glöggen var god men framförallt har de gjort flaskan fin i år!;) kram

Anonym sa...

Härlig söndag ni verkar ha haft...glögg är dock inte riktigt min favvis..
Här hemma avslutade vi dagen med att kolla på senaste Johan Falk filmen, tycker dom filmerna är toppen...

Carro

Livet på landet sa...

Åhh vad gott med pepparkaka, får nog dra igång ett pepparkaksbak snart eller iaf pepparkaksmuffins;-)

Johan Falk-filmerna är mina absoluta favoritfilmer!!

Kram Helena

Mitt vita hus och hem / Aina-Kristin sa...

Hejsan.
Den glöggen står på min lista, men inte köpt den än.
fin blogg du har.
mvh aina-Kristin

lotta sa...

Denna glögg iskall med is, mmmm prova. Mums
Kram