fredagen den 9:e november 2012

ÄNTLIGEN LITE HÄRLIG FREDAG

 
 
 
Härlig höstsol strålar in i det nystädade köket här hemma hos mig!
 
 
 
 
Hej vänner!
 
 
 
Hur mår ni?
 
 
Här är det tipp topp denna fredag! Ledig dag, solen skiner och jag känner mig fin i håret igen (tusen tack bästa Sara att du fixade min lilla hårkris på din lunch i går!):)
 
 
 
Lite nytt i det nystädade köket. Nu har även lite Lilla Brukets fin fina förpackningar med väldoftande innehåll flyttat hem till mig! L:A Bruket hittar du på bla. Ellis Corner (psst, mellan 8-13/11 kan du shoppa på Ellis Corner med 10% rabatt!)
 
 
Nu ska jag ta en skön dusch, och sen bege mig mot Maxi och fixa en massa god mat att fylla kylen med inför helgen!
 
 
 
 
Finaste fredagen önskar jag er!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


12 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Visst är det härligt med fredag =) Äntligen!
Önskar dig en fin helg!
Kram Jannike

Anna sa...

HÄRLIGT!!!

Trevlig helg fining!

Livet på landet sa...

Härligt med fredag & känslan av nystädat! Jag fick städryck sent igår kväll så det var extra skönt att ha det "gjort" idag:-)

Kram Helena

H`s enkla vardag sa...

Ditt kök är så fint!!!! Ha en skön fredag!
Jag firar inne hos mig idag med!
Kram Helena

Lady Hanna sa...

Vilket fint kök du har. Helt i min smak!
Vart är de köksluckorna köpte om man får fråga!
Trevlig helg!

mig&mitthem sa...

Så läckert kök !! Ja, dom säger ju att det är fredag men pga. arbetshelg försöker jag att ignorera detta. Krams m

Casa of Mia sa...

Ja visst är det underbart med fredag, vilket jättefint kök du har! kram

Anna sa...

Vilket fint kök! Snyggt kakel.
Ha en riktigt skön helg.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Elisa sa...

Jag älskar ditt kök!!!! Så vackert!! Du har mina favorit - "subway tiles". :)

Home of m sa...

Underbar känsla när man fått fixa till håret. =)

Kram

Ninelin sa...

Så fint du har det. Gillar dina stolar! Trevlig lördagsmys.

Madame Edith sa...

Oj oj oj vilket snyggt kök du har!!

Kram/M