fredagen den 26:e oktober 2012

YES IT'S FRIDAY

 
 
 
Finaste kritvita kökstimern kommer från Dulton/Elliscorner, jag älskar den sådana här småsaker att piffa köket med:)
 
 
  
 
Hello It's Friday!
 
  
 
 
Jamen äntligen lite hääärlig fredagskänsla:)
 
 
Vilket ljus det plötsligt blev ute, helt klarblått och hög klar luft. Visst det blåser och är sviiinkallt och lilla snön som kom igår ligger kvar på marken bitvis men ändå, det var som det tunga grå vädret bara drog pust väck bort:)
 
 
I helgen får vi inte glömma ställa tillbaka klockan!
 

 
Önskar er en fin start på helgen!

 
 
KRAM
 
 
 

 


19 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja men visst är det underbart! Fredag!!!
Kram Jannike

Anna sa...

Just det, klockan, höll på att glömma den lilla detaljen :)

Jättefin klocka i ditt superfina kök!!!!

Här är det också jättefint väder, säkert jättekallt men som sagt fint!

Har precis suttit och beställt en vedspis till vårt lilla torp i Östergötland, inte varje dag man gör sånt!

Men nu kommer vintern och med nytt värmessytem på enbart el går inte att förlita sig på. Då behövs en trygg värmekälla vid strömmavbrott!

Kostsamma utgifter denna månad blire :P


Hoppas ni får en fin helg!

Stor kram :)








Michelle sa...

Håller med dig, jag ääälskar fredagsänslan :)

Ha en fin start på helgen fina du!

Kram

Annika sa...

Härliga, härliga fredag. Så underbar kökstimer!! Passar i ditt fina kök. Kram

Mirre Syr sa...

Oh, fredagar är så underbara... Lite ost, mys i soffan och en härlig film är vad som står på programmet hos mig! :)

Livet på landet sa...

Härligt med fredag, även om man är mammaledig som jag! Här vankas det nu dessutom hela 9 dagars ledighet för hela familjen eftersom det är höstlov nästa vecka & då har även pappan tagit ledigt:-)

Kram Helena

Kickan Style sa...

Den är ljuvlig. Har en likadan i rött!! :)

Ha en fin helg!
Kristina

Room of karma sa...

Ett global magnet står på min önskelista till tomten i år:)! Snygg bild!!

Jag måste bara berätta att jag satt och titta igenom lite tidigare inlägg här på bloggen. Och vips så dök det upp en bild på Leila. Och jag trodde att det var du. Ni är verkligen så lika du och Leila:).

Önskar dig en fab fredag vännen!

Kramizzzar CC

Life's Silverlining and I sa...

Men gud vad tur du sa det annars kanske vi hade missat vårt plan vi ska med till Budapest i helgen haha! Kram Nilla

Elin - AgnesAmelia sa...

Jättefin - en sådan skulle verkligen passa hemma hos mig :)

/Elin

Home2tiny sa...

En sån får jag nog klicka hem. Önskar dig o familjen en härlig helg. Några timmars jobb i morgon på en mässa, men det är bara kul. Sen väntar höstlov o lite semester i slutet på veckan. Kramisar Tina

Vardagslyx sa...

Just det, det där med klockan får man inte glömma. En extra timmes sömn blr bra:)

kram pernilla

Vuxenmamman sa...

Detsamma till dig rara!

KRAM

Sextiotalsvillan sa...

Hej!

Tack för din kommentar inne hos mig :) Såå fint du har det!!

Kram Mia

Julia sa...

Visst är dom snygga!!! Har en likadan (fast svart dock) :))

Victoria sa...

Åh vad fin:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Carina sa...

super fin En sån får det bli

Anonym sa...

Hej

Tack för bra blogg. Du har det så mysigt. Måste fråga vart ifrån din vattenbryggare kommer ifrån?

Kram camilla

MITT VITA HUS sa...

Camilla: tusen tack:) vattenkokaren kommer från Dualit:)

KRAM