söndag 28 oktober 2012

VINTERTID & MINA SESSOR

 
 
 
 
Mina fina, så otroligt lika men ändå så olika!
 
 
 
 
 
Hej vintertid!
 
 
 
 
 
Jamen åh vilken härlig söndag det är, solen strålar det är alldeles krispigt kallt ute! Ni har inte väl glömt ställa om klockan vänner? Härlig känsla att vakna i morse och få dra tillbaka klockan och ligga kvar i sängen lite extra länge:) Behövdes också eftersom att vi igår var iväg på lite festligheter hos en kär gammal vän. Så vad roligt att träffas efter många år. Prata minnen och kika på våra små och konstatera att de bara är såå lika sina föräldrar. Nu vännen tar vi tag och planerar den där stora roliga festen till vårdagarna för alla gamla i gänget eller hur?:)
 
 
 
 
 
 
 
Ja ni ser, inte helt enkelt att få till ett bra kort på båda de där små busfröna;)
 
 
 
Hoppas ni har en skön söndag vänner!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 

25 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Så fina <3

Bromans Bravader sa...

Så fina <3

Madame Edith sa...

Vilka fina tjejer du har. Och sååå lika dig!

Kram/M

Anna sa...

Så otroligt fina flickor ni har!! Stolta ska ni vara!

KRAM

Linruz sa...

Underbara bilder Mia.
Guuuud vad lik Emma är dig. Nästan otäckt ;)
Kram och ha en fortsatt skön söndag

Grodmamman sa...

Fina bilder och er stora tjej är ju super lik dig!:)
Kram

Livet på landet sa...

Jag tycker ALLA korten på de fina tjejerna är bra!:-)

Kram Helena

MALIN sa...

Alla bilderna var ju hur bra som helst på dina fina flickor!
Så fantastiskt lika dig...!

Kram.

Home2tiny sa...

Såå söta tjejer du har, väldigt lika sin fina mamma. Kramisar Tina

H`s enkla vardag sa...

Dom är verkligen lika dig, men förstår att de även är lika sin far också! Kul att träffa gamla vänner igen och ta vid där man slutade sist!
kram Helena

Anonym sa...

Jättefina! Vad är det för locktång?

Anonym sa...

Jättefina bilder! Har du kvar din D7000? Brukar du köra automatläget eller manuell variant? Superduktig är du i vilket fall!

Elin - AgnesAmelia sa...

Så söta - de är verkligen små kopior av dig :)

/Elin

Lantligt i Smultronbacken sa...

Fin tjejer

Kram Teres

Room of karma sa...

Din stora skönhet är ju så lik dig så det är heeeeeeeelt tokigt:) Kan en flicka bli mer lik sin mamma?!:).

Ha en fin kväll vännen!
Kram CC

Anonym sa...

Vilka goa härliga söta tjejer, otroligt lik dig..

Gabriella sa...

Så fina de är och oj vad de är lik dig!=)

VILLA RUT sa...

Tack rara för din kommentar hos mig :). Klart jag länkar, gillar själv att hitta bra bloggar hos andra. Jag har läst din ungefär sedan min första tjej föddes 07 då jag hängde en del i Famlijelivs Pop-tråd där jag såg din bloggadress i ngt inlägg :D. Så det kan bli!

Underbara bilder på dina tjejer, önskar jag också hade kameran & kunskapen. Någon gång kanske :).

Kram och hoppas helgen varit bra!

Anonym sa...

Åh vilka fina klänningar. Var har du köpt dem?
Mvh Susanne

Life's Silverlining and I sa...

Jättesöta tjejer och i så fina blusar!väldigt lika dig! Kram från ett soligt Budapest:) Nilla

Anonym sa...

Vad har du för locktång?

Carina sa...

vilka sötnosar

MITT VITA HUS sa...

Åh rara ni tusen tack för alla fina kommentarer:)

Anonym: Nikonen använder jag inte just nu (har den kvar!) utan en ny goding. Jag fotar alltid på Manuellt:)

Anonyma: Locktången är en Babyliss http://mittvitahus.blogspot.se/2012/06/fina-lockar-nya-locktangen.html. Supersmidig att göra fina lockar med:)

Susanne: Klänningarna kommer från luckylittleme.se och märket är Frankie & Liberty.

KRAM

M

lilla.u sa...

Vilka underbara kort på två små söta tjejer!
(och så sjukt lika dig;)

Stor kram, Ulrika

Två Trappor sa...

Underbara bilder på dina vackra döttrar! <3
Kram kram Madeleine