onsdag 3 oktober 2012

SNYGGA BOXAR





Jag har länge kikat på dom här snygga boxarna från Tine k, perfekta att förvara lite små saker i och riktigt snygga som dekoration:)
(Askarna fann jag hos Blackballoon)



Hej på er finaste!



Här är det seeeg läge idag! Jag är så trött så ögonen nästan går i kors (tar på krafterna att vara på konferans;). Får nog bli en skön promenad nu och vakna till lite innan det blir middagsfix:)



Hoppas ni har en fin lill-lördag!:)




KRAM




psst, glöm nu inte tävla, riktigt fin pris har ni ju chansen på vänner:)


12 kommentarer:

Caroline sa...

Älskar det där sidebordet. Från Baazar eller någonannanstans? :)

H`s enkla vardag sa...

Gillar ju skänken från Baazar, så snyggt!
Kram Helena

Anonym sa...

Så fint! Det ser ut som att du har en korg under. Kan man få se en bild på det också? :-) Varifrån kommer laman?

/Cilla

Anonym sa...

Såå fin "tassel", var är den köpt?
Kram L

MITT VITA HUS sa...

Cilla: Jag har två korgar under med kuddarna från utemöblerna, lite extra förvaring i sommartider men do ska nog inte stå där för alltid:) Korgarna är från Tine K dessa: http://www.blackballoon.se/varumarken/tinekhome/marknadskorg-m-tine-k.html
Lampan är från Mio.

L: Den är från Blackballoon den med. Här hittar du den: http://www.blackballoon.se/varumarken/tinekhome/tassel-denim.html


KRAM


M


MITT VITA HUS sa...

Caroline: Japp från Baazar, superfint till riktigt bra pris med:)

KRAM

M

Vuxenmamman sa...

Jag är förälskad i dessa boxarna. Så snygga. Tror jag ska klicka hem några till mitt nya rum!

Välkommen Hem! sa...

Åh vad det där skåpet är snyyyyyggt! Måste kika på deras hemsida, det var längesen nu, men blev så inspirerad när jag såg din fina bild. Så vackert arrangerat! Love it. Du har det så fint!
Kram, Judita

karikulla sa...

Bazaar har verkligen mycket fint, jag gillar verkligen skänken på bilden. Och er TV-möbel. Myyyycket fint finns det där...

Hoppas du haft en bra helg!

Och du, nu har jag flyttat till blogger :)

Kram Karin (fd AlicesMamma/Living next door to Alice)

Anonym sa...

Varför har du en blogg? En blogg ska uppdateras ofta!

Anonym sa...

Hej du, saknar dina fina inlägg! Hoppas du bara har fullt upp på annat håll och inte ligger sjuk och dann. Kramar C.

Anonym sa...

Härligt att se att du står med båda fötterna på jorden! Ja, det är väl självklart att även Du har ett riktigt liv utanför bloggen,vi är ju människor allihopa! Och vad är viktigast i livet, våra liv eller en blogg? För mig är Du lika med sunt förnuft, rejäl och reko och en fantastisk och inspirerande förebild!!sedan är Du vacker med!!

Jag tycker dina inlägg är värda att vänta på och har själv barn i i samma ålder som Dina och känner igen mig i att man inte riktigt hinner allt ibland.

Så dagens cheque fån mig, Din blogg är super!!Kram på Dig du fina!