fredag 12 oktober 2012

NÅGOT MAN KAN LEVA RÄTT LÄNGRE PÅ






Vilken fantastiskt rolig dag det blev igår, en sån där dag när man lägger sig ner på kudden med ett stort leende på läpparna och en sådan där som man kan leva rätt så längre på i höstmörkret. Ja igår var en sådan dag!


Jag har självklart en himla masse kort från mässan i Stockholm igår, men phu nu är det fredag (äntligen!), jag har precis kommit hem från jobbet, magen börjar kurra och jag är bara så sugen på en varm duch, tända lite ljus och hälla upp lite gott rött och pussa på mina, så mao, jag får återkomma med de där korten:)




MASSA FREDAGSKRAMAR TILL ER





3 kommentarer:

livinganddreams.blogspot.com sa...

Var där jag med igår :) Leila's popup shop var helt klart bäst, inte för plånboken dock.. ;)
Fick också en fin hälsning :)

Mysig helg!
Tess

Myke minutter sa...

I love Leila! Ha en herlig helg :) Klemmer

mig&mitthem sa...

Vad härligt det låter med mässa... glädjer mig till bilder. Visst är det nödvändigt att fly från den vanliga världen & få drömma sig bort i den kreativa blogg atmosfären ibland.(från en sjuksköterska till en annan) Önskar dig en skön hösthelg...krams m