fredag 19 oktober 2012

MERA GRÅTT






Mera grått i fint från Danska Bungalow denna fredag!







Hej Fredag!





Hoppas ni mår fint vänner!


Här är det krassligt läge med huvudvärk from hell, ont i halsen + ont i hela kroppen urk:S Hur händer egentligen sånt här över en natt, jag som mådde toppen igår!?
Legat under duntäcket i soffan hela förmiddagen och försökt kurera mig inför helg-jobb! Idag har jag inte bästa fredagskänslan mao.;)


Men för att pigga upp lite har jag ett tips till er som jag hoppas ni gillar:)








Passade på att surfa runt i lite favoritshops när jag ändå låg här nerkrupen under duntäcket och på Gutsystyle fastnade jag för dessa fina kuddfodral från Danska Bungalow. Grått känns riktigt fint i höst tycker jag så tips på dom!:)


Nu mot duschen och till er önskar jag en riktigt fin fredag!




KRAM








12 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina!

Trevlig helg till dig med!

/J

a piece of happiness sa...

Hoppas du blir bättre snart. Det är bra lustigt att man kan bli så sjuk på så kort tid.

Anna sa...

Hej!

De håller till i samma kommun som jag bor, de hade butik i ett stort köpcentrum i grannkommunen förut. Men har nu flyttat till andra lokaler här i vår kommun! Va kul, visste inte att de hade webbshop :)

Grymma kuddar!

Kram

Snögården sa...

Hej!! Hittade din blogg för ett tag sen och tycker den är toppen. Hade snöat in på shabby chic stilen och intalade mig själv att jag hittat hem i mitt letande av livsstil/ inredning. Och så hittade jag din blogg och hjälp så fint du har ......så smakfult ..
Kram

Madame Edith sa...

Den mönstarde var riktigt fin.

Här har det också varit lite hängigt men nu börjar det kännas bättre. Hoppas att du också piggar på dig snart, särskilt nu när du ska jobba i helgen.


Kram/M

Vuxenmamman sa...

Dessvärre så har jag legat med samma virus som du har nu. Kom också över en natt. Men efter tre dagar är jag ok igen. Så håll ut.

Kuddarna var ljuvliga. Ska kolla in dessa lite närmre. Tack för tips.

KRAM och krya på dig
//Vuxenmamman

Mitt Liv- Across the Pond sa...

Den Monstrade var fin, men nog tycker jag att man behover lite fergade kuddar i sitt hem, blandat med grott. Smaken er som baken, forstos!

Linruz sa...

Fy vad trist med krasslighet.
Hoppas du lyckades kurera så att du orkar jobba i helgen.
Stor kram Lina

Elin - AgnesAmelia sa...

Vackra även dessa :)

Krya på dig.

/Elin

Sandras Värld sa...

Verkligen sååååå fina kuddar! I like, kram

Casa of Mia sa...

Åh så fina, hoppas att du mår bättre idag, kram

karikulla sa...

Snygga kuddar! Gillar färgerna mkt. Hoppas din jobbhelg var ok och att du inte blev sjuk!

Karin.