onsdag 24 oktober 2012

LITE NY MAKE UP

 
 
 
 
Tjingeling!
 
 
 
 
Mitt i veckan onsdag och jag hoppas ni mår fin fint. Jag är så glad att det inte blev något av krassligheten jag kände här innan helgen:) Tack alla för krya hälsningarna förresten!
 
 
Shoppade lite ny höstfräsch make up till mig själv häromdagen - because i'm worth it;) och tänkte jag skulle visa er vad det blev för skoj! Jag har alltid älskat smink och sånt och kan gå hur länge som helt i parfymaffären och prova, klämma och sniffa på allt roligt som finns.
 
 
 
 
Nu ska jag testa denna nyhet från Bare Minerals - ready blush i färgen "the one", även en ny foudation från BM fick följa med hem. Den är ett stort måste i min sminkväska och på den använder jag alltid färgen medium beige:) Nytt buxbom gloss  i färgen "Bunny" som är lite mer koralligt och neutralt och passar fint till vardags. Nagelack för lediga dagar från Essie i färgen "Licorice". Ny mascara från BM som följde med på köpet, har faktiskt aldrig testat denna! Sen blev det en ny doft med från Rochas, jisses vad gott denna Eau Sensuelle luktade Mmmm!
 
 
 
 
Vi ses snart igen vännen!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


12 kommentarer:

Anna sa...

Bare Minerals är bästa sminket!!



Kram

Livet är Underbart sa...

Mysigt med lite nytt i sminkväskan:) Ha en toppen dag, och tvi a tvi för förkylningar, va skönt att du klarade dig :) Kram Jenny

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilken härlig feelgood att börja dagen med alla de "karamellerna". Bare minerals är en favorit även för mig!

Kram på dig!

Maria

Anonym sa...

Härligt med nytt fräscht:)

Ha en fin dag fina du!

På vår udde! sa...

Just upptäckt BM och kommer nog aldrig köpa ngt annat nu! Glossen är den samma som jag nyss köpte, riktigt snygg!!!

Har du fått ditt schema?

Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Helena: Mailar dig i kväll;)

KRAM KRAM

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Har inte testat deras make up. Man fastnar ju lätt i "det gamla vanliga"...
Men efter ditt tips om Dermalogica är jag helt kär i deras produkter!!! :)

Kram J

Casa of Mia sa...

Fint, läppglosset ser underbart ut, kram

Anonym sa...

Alltid kul med nytt smink:)! Har dock aldrig prövat BM.. Men låter intressant:)! Å nagellacket ser tjusigt ut:)! Ha det gott! Mvh jecka Finland

Victoria sa...

Fin blogg du har:)
Kikar in igen!
Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se

Gabriella sa...

Vad härligt med lite nytt! Så fint det ser ut. När jag gjort min tenta på tisdag ska jag unna mig en shoppingrunda=)

Life's Silverlining and I sa...

Ska testa mineralsmink nu också äntligen. Ska köpa en ny sort som skall vara vårdande för hyn också enligt min frisör som säljer detta:) visar det på bloggen någon dag sen. Jättekul med såna här tips! Kram Nilla