lördag 13 oktober 2012

HOS LEILA I GENERAL STORE





Vackra Leila!



Hej vänner!



Här kommer då korten från Leilas fina General Store & mässan i torsdags. Allt gick precis i Leila style och det var så himla roligt att få klämma och känna på allt och inte minst träffa och byta några ord med Leila here self mitt i allt folkvimmel. Jätteroligt att även få träffa Press-Fanny, Mårten Leila's man, hennes vän Ulrika (ni vet hon som bara är så där superduktig på pyssel och är med i några av Programmen Leila bakar).



So here we go.




Vi fick smaka Leilas egna äpplemust mmm supergod och flaskan, kolla in flaskan, såå fin med ettiketten och matchande sugrör:) Söta press-Fanny med fullt upp i kassan, ja det var en hel del att göra för dom om man säger så;)
Uppdatering: Jag har scarf från Becksödergaard/Gutsystyle, kofta Vintage by feé + Halsband Icon/Creative Lounge.



Jag butiken var precis som man förväntade sig och nästan mer. Olika teman för varje hörn. Mysig jul, pastell & romantik, tufft cowboy-tema, frächt blått och vitt och lite Halloween, allt riktigt fint stylat. Och näää såklart kunde man inte låta bli att handla lite;)



 Pastell pastell. Gillar verkligen trä-produkterna i sortimentet och emaljen och tårtfaten och textilerna, ja allt typ!



Goodiebag från fiskedammen och lite jeans shopping i form av nytt förkläde och grytvante!



Vill ni se mer bilder från General Store på mässan, så har Leila nu lagt upp en massa i sin nya blogg, så kolla in där. Jag fotade inte så mycket helhetsbilder för att det vara bara så tokmycket folk där precis överallt och så! Mitt i vimlet sprang jag på gulliga Helena (och hennes Johan), hon har med fina kort på sin blogg, så kika in där med vetja:)



Ha en härlig lördag nu vänner!




KRAM








10 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mysigt, och vilka fina saker och styling !! Två vackra tjejer, ni är lite lika tycker jag. Kram Victoria

Casa of Mia sa...

Åh vilka härliga bilder, Leila har så mycket fint, kram

Anonym sa...

Fina bilder!

Leila är fab.

Livet på landet sa...

Lyckliga dig som fått besöka butiken & träffa gulliga Leila!
Vilken dröm!

Kram H

Gabriella sa...

Åh så roligt, vilken fröjd för ögat kan jag tänka mig!=)

Linruz sa...

Wow vad kul vännen.
Skulle kunna kicka hem mycket ur den fina webbutikenjag med. Är kvalitén bra?

Ha en skön söndag.

Kram kram
Lina

Anonym sa...

Lite lika allt;)

Bromans Bravader sa...

Vad roligt att få se allt och att få träffa Leila.
Kram Jannike

Två Trappor sa...

Ååh så mycket fint, det ser verkligen härligt ut! Det måste varit superroligt att få träffa Leila, vilken fin bild på er båda! Du är så himla snygg, och Leila också förstås :) Man blir verkligen sugen på alla saker på bilderna, det är ett riktigt fint koncept Leila har tagit fram. Må så gott, kram <3

Elin - AgnesAmelia sa...

Så fint - måste varit underbart att se detta :)

/Elin