onsdag 10 oktober 2012

HEJ & TIPS




Hej på er!




Ledsen att göra anonym upprörd igen, med att jag inte bloggat på flera dagar. Men jag har helt enkelt haft på tok för mycket annat att göra, ja nu igen! (om detta hade varit ett forum där man diskuterade sjuksköterskors roller i ett alldeles för överbelastat sjuksystem så skulle jag kunna skriva långa inlägg dagligen, men nu så väljer jag att lämna den biten utanför just här och ha detta som en annan liten del av mig vilket jag hoppas ni tycker är mycket roligare och respekterar.) Tyvärr med en heltidstjänst + extra pass + att vara mamma och fru tar just nu upp lite mer tid än vad det brukar och att jag försöker kika in till er så ofta jag kan trots det. Jag finns ju lite mer extra på Instagram som ni vet och anonym du är mycket välkommen att följa mig där om du saknar mig så mycket! C tack för omtanken - jag mår toppen, ingen sjuka här inte, som sagt så är det bara superintensivt ute i riktiga livet just nu och bloggvärlden får stå lite tillbaka för det:)






Tänkte dela ett tips idag, som jag såg någonstans men nu tyvärr inte minns vart! Jag är verkligen superförtjust i mina Tine K vaser (köpta på Blackballoon.se) och när dom inte används till blommor är det synd att gömma dom i ett skåp eller dylikt. Men så såg jag den där idén, man kan ju använda dom som lyktor. Vilken fin idé - eller hur? Jag tycker det blev superfint:)


Nu middagsfix + promenad och rensa mitt lite överbelastade hjärnkontor och ladda inför morgondagen!





KRAM





(tills vi ses igen, får ni ha det det allra bästa och så fort lantliv mailet med vinnaren plingar i inboxen så lovar jag att jag återkommer med vem som blir den lycklige till att shoppa loss:)


11 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, så fint! Enkelt och stilrent! Det gillar jag mycket!
Kram Jenny

Anonym sa...

Klart att du måste ha ett liv utanför bloggen!! Jag blir jätteglad för varje nytt inlägg eftersom det är här jag hämtar inspirationen till mitt nya hem:)

Kram Hanne

Nina sa...

Jättebra ide! Har mellanstorleken!

Ett budgettips är att köpa ikeas burkar med skruvlock, ta bort locket så får du samma stil =)

Livet är Underbart sa...

Men! Vilken kommentar:/ Klart livet kommer i mellan ibland? Ha det gott, Mia. Håller tummarna på tur i tävlingen ;) Kram Jenny

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad fina vaser, superfint med ljus i dem. Jag satte en liten minigran ute tillsammans med höga glasburkar med ljus i, det gjorde det hela väldigt trivsamt.
Hoppas du tar dig tiden att andas mellan varven, helt ok att du inte prioriterar bloggen då. Man måste hinna leva också. Det kommer tider då man får mer tid över

Kram Teres

Gabriella sa...

Hos mig duggar inte inläggen heller så tätt. Vissa perioder är verkligen tuffa och man får prioritera andra saker! För övrigt måste jag säga att jag gillar din fina inredningsstil så mycket!=)

Fiffi sa...

Ibland verkar vissa människor tro att det inte finns ett liv bakom bloggen. Att göra ett inlägg tar längre tid än vad man tror. Och lever man ett normalt liv med arbete familj och hem så räcker inte alltid tiden till. Tycker du gör ett strålande jobb med att hinna med bloggen också=) Beundrar er som hinner. Jag gör det då inte, inte just nu i alla fall =)
Gillar dina vaser även som lyktor =). Kan inte sluta glo på dina Tolix stolar...mmmmm vill haaaaa =))
Hoppas du har en fin kväll!!
Kram Fia

Nina sa...

Vilken knasig kommentar! Tillåt mig skratta, haha.
Vem skrev den regeln undrar man då? ;-))

Vi finns här, dina läsare, hur lång tid det än tar att
uppdatera. Man har väl ett liv också som ska hinnas med utöver bloggandet?!

Kram Nina

Anonym sa...

Tips till anonym är att använda Bloglovin, då missar man inga inlägg och behöver heller inte klicka sig in flera gånger för att bli besviken..

Sofia

Madame Edith sa...

Jag har inte läst kommentaren men det är konstigt att de som har negativa åsikter ALLTID är anonyma.

För inte så länge sedan fick jag av en annan anonym person veta att det är inte klokt att skattepengar går till att utbilda folk till det jag utbildat mig till.

Jag går gärna in i disskusion med personen i fråga men aldrig när denne är anonym.

Jag blir glad när du gjort ett nytt inlägg och förstår att du har annat i livet än bloggen.


Kram/M

Anonym sa...

Jättefint,enkelt Å rent!!!
Camilla...