torsdag 18 oktober 2012

HEJ GRÅA TORSDAG

 
 
 
Dagens planer - inköp av lite färg till sängen som behöver sig en ny omgång för att bli kritvit och fin igen!
 
 
 
 
Hej på er alla!
 
 
 
 
Och så blev det torsdag, en ledig sådan (väääldigt skönt!), men usch och fy vad är det här för höstväder egentligen? Grått, blött och trist! Riktigt mysa-inne-väder. Men dessvärre behöver kylen fyllas inför helgen, så det är väl bara dra på sig gummistövlarna och bege sig mot Maxi typ! Ska passa på att svänga förbi målarbutiken med och inhandla lite färg till sägen och kanske låna med lite tapetkataloger hem. Vårt sovrum behöver sig verkligen lite nytt känner jag!
 
 
 Men först hämta min lilla Alice i skolan:)
 
 
Vi ses!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
psst, glöm nu inte fina tävligen!
 


12 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Älskart! Svart och vitt är ju så jeklarns snyggt och enkelt tillsammans <3 Ha en fin dag vännen!

Livet på landet sa...

Här utanför Kalmar har vi strålande höstväder idag!
Skönt med ledig dag i alla fall:-)
Kram H

Madame Edith sa...

Gud vad snyggt du har det, älskar dina fina kuddar :)

Kram/M

Anonym sa...

Jättefint sovrum! Tack för en härligt inspirerande blogg! Jag undrar vart du har köpt väckarklockan? : )

//Malin

MITT VITA HUS sa...

Malin: På inreda.com hittade jag den:)

KRAM

M

Casa of Mia sa...

Älskar de där kuddarna! Ja fy va grått och trist det är, skönt att vara inne och mysa dock! Kram

Anna sa...

Jag tycker det är fint som det är jag :)

Kram till fina dig!

H`s enkla vardag sa...

Riktigt kura och mysa stämning idag! Ditt sovrum är så fint! Kuddarna är så fina! Har du köpt tyg eller hela kuddar?
Kram kram Helena
Väntar en massa saker från tävlingen som jag vann hos dig!

Anonym sa...

Jättefint!!!
Mvh Camilla...

Välkommen Hem! sa...

Det e jättefint och kuddarna är lovely. Men kanske en härlig tapet bakom eller i hela rummet!
Kram Judita

Elin - AgnesAmelia sa...

De kuddarna är verkligen så fina :)

/Elin

indianmarknad.se sa...

Släng in en pläd kanske??

http://indianmarknad.se/products/pladar