måndag 1 oktober 2012

GODMORGON OKTOBER & GRATTIS MIN ÄLSKLING

 
 
 
 
Grattis min älskling på din dag!
 
 
 
 
 
Godmorgon vänner!
 
 
 
 
 
Ja idag är det redan oktober:)
 
 
Här på morgonen håller jag på att packa det sista i lilla resväskan, idag bär det nämligen iväg på konferans med kliniken! Superkul!
 
 
 
 
 
Vi alla tjejer startade morgonen tidigt här hemma idag med uppvaktning av vår "pappa i huset". Lite sång och en fin present fick han (som vi shoppade i fredags på vår lilla tjej-shopping-tur:) Rosorna fick han redan i fredags av oss:) Lite dåligt samvete har jag för jag ska iväg men jag tror han förlåter mig (han får klämma på nya lilla leksaken istället;)!
 
 
 
Ha en superfin start på nya veckan!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Myke minutter sa...

Grattis til din kjære! Ha en finfin oktobermandag :) Klemmer

Tess på Tilda och Mamma sa...

Presenten blir säkert uppskattad har en likadan och älskar den lätt och smidig över allt.
Ha en fin dag /Theres

Anna sa...

Trevlig resa får man önska då!!

Kram

Denice sa...

Gud vilken mysig och härlig blogg!
Älskar din stil och dina fina bilder!
Tack för härlig inspiration :)
Kram!

meandmike sa...

Jag älskar(!!) min iPad och tror nog presenten blir nog uppskattad. Fin den var i vitt!

Anonym sa...

Rosor ska ha jättemycket (o varmt)vatten i vasen! Fyll upp, annars är jag rädd att de kommer att dö, vännen.. Ha en fin dag! Kram L