söndag 30 september 2012

TÄVLING: VINN 1000 KR HOS LANTLIV


Kanske en ny fin kudde i soffan i höst - den här Day Puzzle är en riktigt snygging som jag gillar:)





Tjingeling vänner!




Här kommer en riiiktigt fin tävling till er denna söndagskväll i samarbete med Lantliv!


Jo det är så att nu har du chansen att vinna 1000kr hos Lantliv och det låter väl inte helt illa eller hur:?!) Oj oj vad mycket fint höstnytt man kan hitta hos Lantliv både till sig själv och till hemmet. Nya höstkläder från tex. Vintage by fé, Rosemunde har precis landat i butiken likaså en massa ny snygg inredning från Day Home, Tine K, Rif design, House Doctor, Bruka Design och Olsen & Jensen.


Alla kan vara med och det är enkelt, gör bara så här!


1. Spana in i webhopen och kika ut din/dina höstens "must have" (du kan även kolla in bloggen, där hittar du kanske mer du gillar på bilderna från butiken:) och skriv kommentar i kommentarsfältet här vad du gillar.

2. Anmäl dig till antingen som ny kund hos Lantliv här eller gilla Lantliv på Facebook här.



Superenkelt eller hur:)



Tävlingen pågår till och med nästa söndag, den 7 Oktober, kl. 21.00!



Lycka till!






64 kommentarer:

Vuxenmamman sa...

Oj vilken härlig tävling och vilken härlig sida jag hittade via dina länkar.

Jag skulle behöva lite av varje eftersom jag nyss renoverat mitt eget rum. Är så glad att jag äntligen efter 20 år ska få ett eget rum igen.
I dagens läge skulle jag vilja ha några av klämspottarna som finns. Eller en Tine K lampa. Det finns som sagt mkt jag skulle vilja ha.

KRAM

Anonym sa...

Har länge kikat på de fina Marockanska porslinet. Skulle vara härligt att kunna shoppa loss hos Lantliv om turen blir min.

Gillar på FB :)

Kram Kristina

Anna sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!

Något jag skulle köpa om jag vann är någon av de fina kuddarna från DAY Home.

Har även gillat på Facebook.

MVH/Anna

Anonym sa...

Vilken fin tävling! Jag har anmält mig som kund på Lantliv!

Jag är väldigt svag för kläderna från Rosemunde och jag måste nog säga att ett par linnen i säsongens färger definitivt är ett "must have" i höst!

Kram Linda (Gbg)

Anonym sa...

Underbar tävling då jag länge gått och suktat på en marockansk kruka/urna från Tine K!

Gillar på FB

Tack för en inspirerande blogg.

//Camilla

Nettskie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag gillar Day home kuddarna med skalbaggen på, buddhasmyckena och Rosemundelinnena, det finns hur mycket fint som helst!

(Jag gillar på Facebook)

Kram Nettan

Annas hjärtan sa...

Hej! Vilken trevlig tävling :-) Om jag skulle vinna skulle den här nog få flytta hem till mig: http://webshop.lantlivinredning.se/koksvag/119-0
Gillar på FB! Kram Anna

Anonym sa...

Härligt med tävling, jag vill gärna vara med.

Älskar Tine K lampan...vann jag skulle jag bli superglad.
Gillat på Facebook.


Kram Maria Västerås

Anonym sa...

Vilken trevlig tävling! Har kollat runt hos Lantliv, så mycket fint jag vill ha. Lite nytt marockanskt porslin och så är jag sugen på att prova de populära Rosemundelinnena.

Gillar på FB.

Med vänlig hälsning, Stina A

Bromans Bravader sa...

Vad roligt.
Jag behöver fylla upp på lampfronten här hemma och har ett tag spanat på en lampfot från TineK så det skulle jag nog välja.
Gillar på FB.

Kram
Jannike

Ave Eva sa...

Om jag vann skulle vinna skulle jag köpa två klämspottar till vår sänggavel som är gjord av en gammal dörr. Ursnygga!

Mitt vita hem sa...

Åh, så härlig tävling!
Om jag skulle vinna så skulle jag definitivt beställa några ljuvliga kuddar till min vita soffa! Blir läckert att blanda med min hemsydda! :)
Gillar redag på Fb! :)

Kram Åse

Photo by Emelie sa...

Åh, jag har helt fastnat för deras bockbord i industristil! Det skulle passa såå bra hos oss!
Yours truly tröjan i stålblått är en annan tuff produkt att sukta efter :)
/Emelie :)

Anonym sa...

På lantliv finns allt vad jag behöver
och i börsen blir det klöver
över
om jag skulle vinna
skulle jag en lampa finna :)

mvh

Marina-Ina

Mari Skalman (mari.skalman@hotmail.se) sa...

Till min lilla son önskar jag ge,
en bäddset av högsta kvalité,
tillverkat av 100% ekologisk bomull,
för miljöns och barnens skull,
drömmen skulle bli sann,
om jag en presentkort till Lantliv vann,
"Tryggare kan ingen vara" bäddset,
skulle jag till min prins gett!

http://webshop.lantlivinredning.se/baddset/156-0

Katja H sa...

Tjingeling på dig själv!

Jag är gärna med i din fina tävling i samarbete med Lantliv och det är ju inte lätt att välja en "must have". Men om jag skulle ha turen med mig så har jag spanat in följande ram, då jag ska fixa i ordning en tavelhylla med bilder på familjen och då går det ju åt några stycken: http://webshop.lantlivinredning.se/ram/42-0

2. Gillar på Facebook ( Katja Hiekka )

Ha det fint!

Mvh
Katja

Anonym sa...

Jag är på jakt efter nya lampor till vårt nyrenoverade vardagsrum och denna lampfot i glas från House Doctor skulle passa perfekt hemma hos mig!
http://webshop.lantlivinredning.se/lampfot-i-glas-house-doctor/336-0

Hoppas på tur och gillar på Facebook :)
Kram Jenny

Anonym sa...

Oj, oj vilken härlig tävling det tackar vi dig för!
Då min stora dröm är att få hem en Tine K lampfot i svart så får det bli min önskan. Fast jag brukar aldrig ha någon tur, men det kanske vänder någon gång :)

Är även anmäld som kund hos Lantliv.
Stor kram från Bella

Anonym sa...

Åhh vilken härlig tävling!
Skulle så gärna vilja ha ett härligt svart rosemunde linne som man kan ha under blus nu när det är lite kyligare. Har hört att det är så fin kvalité.
Gillat på Facebook !!

Kram Jessica Olsson ;)

Anonym sa...

Hej :)

Nu har jag gillat på Facebook.
Är väldigt svag för Lampfoten från house doctor...så snygg! Skulle passa fint är hemma :)

Med vänlig hälsning, Linda Wiklund

Therese L sa...

Åhh, är helt förälskad i taklampan med virkad skärm! Maken och jag pratade senast igår om att vi behöver byta ut vår kökslampa och skulle jag vinna, skulle denna absolut ligga bra till! Gillar också FBsidan!
/Therese Lindholm

Anonym sa...

Oj vilken spännande tävling:-) Jag skulle fira in hösten och en nystart i livet med en factory lamp från House doctor!! Den skulle bli såå fin här hemma.

Kram Hanne (reg som kund hos Lantliv)

Bodil sa...

Å, vilken kul tävling!
Har gillat på FB och suttit och dreglat över allt fint som fanns på webbshoppen.
Kuddar från Day, Buddhahalsband och snygga linnen plus nån läcker lampa är några av de saker som jättegärna skulle få komma hem till mig.

Håller tummar & tår!

Anonym sa...

-lite nya snygga kuddar skulle piffa upp soffan så här till hösten.

Linda T

Anonym sa...

Vilken fantastisk tävling!
Jag har anmält mig som kund hos lantliv och även spanat in den finfina butiken. Är väldigt svag för lyxiga lampor och vad passar inte bättre än en ny sådan, nu när mörkret infaller tidigare och tidigare... Om jag vann skulle jag vilja ha en svart lampfot från TineK eller en i glas från House doctor...
Kram Emma Andreasson

sannas rum sa...

Åh det finns så otroligt mycket fina grejer, jag kan inte riktigt bestämma mig! Nu har jag dock gjort det - Statement Board Act - House doctor är helt klart det som jag skulle vilja ha; så sjuuukt cool. Jag har gillat Lantliv på Facebook (:

Caroline sa...

Så mycket fint de har men min favorit är ändå prinsessan på ärten från Maileg. Skulle göra min son väldigt glad då han är både älskar dockor och Maileg :)

Anonym sa...

Åhh många fina saker, men här kommer höstens måsten:
http://webshop.lantlivinredning.se/lykta-house-doctor-jute-55-cm/355-0 Love it!
och
http://webshop.lantlivinredning.se/day-home-linen-vintage-wash-bleu/329-0 älskar färgen och designen.

Så i höst när inredning och design får råda,
väljer jag att handla från Lantliv då får jag njuta av båda

Kram Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Jeanette Svärd sa...

Höstens ultimata mys med den orientaliska ljuslyktan i zink (http://webshop.lantlivinredning.se/ljuslykta-i-zink/242-0) och höstens mysigaste outfit med den här fina koftan (http://webshop.lantlivinredning.se/yours-truly-blus-victoria-dark-grey-brown/322-0) och dem snygga buddha-smyckena från Ajlajk (http://webshop.lantlivinredning.se/ajlajk-halsband-silver-budda/300-0)! Då skulle jag vara helt redo för hösten! =) Har gillat Lantliv på Facebook.

Mvh, Jeanette Svärd (jeanette_swardh@hotmail.com)

Livet är Underbart sa...

Hej Mia! Vilken fin tävling :)

Skulle kunna tänka mig någon av dessa fina fina blå kuddar från Day Home. Svårt val ;)

Gillar på FB och håller tummarna!

Kram Kram Jenny

Korngatan sa...

Härlig tävling, just i rättan tid!
"Svartvittifierar" mitt hem nu till hösten och lite fina kuddar från "Day" med flugor och skalbaggar på skulle passa fin-
fint i soffan i vardagsrummet!
Hoppas, hoppas...och gillar på Fb!

Anonym sa...

Oj, jag gillar verkligen lantliv, nästan lika mkt som jag gillar din blogg! ;-)
Jag är i stort behov av nya kuddar (ny färg i TV-rummet) och är stormförtjust i Daykuddarna!

Gillar såklart!

Monica i Skåne

Anonym sa...

Åh vilken fin tävling och tack för en bra och inspirerande blogg! Jag gillar factory lamp från House Doctor, den skulle gärna få flytta in med mig i vårt nyinköpta radhus. Men kuddaran från Day är ju oxå otroligt fina!Det är det värsta när man har köpt nytt boende och vill göra fint,då har man inga pengar kvar till sånt.Men, men.
Jag har anmält mig som kund på hemsidan,har inte facebook.
Nu håller jag alla tummar jag har!
Kram Anna N

Emma H sa...

Vilken härlig tävling:-)

Jag är helt förälskad i Bockbordet i industristil som skulle vara så fint i våran nya uterum. Är förväntansfull inför nästa sommar när vi äntligen kan börja inreda och använda uterummet på riktigt:-)

Har anmält mig som kund hos Lantliv och gillar dom på Facebook.


Ta hand om dig!

Emma H

my white mess sa...

Underbart! jag gillar lantliv på fejjan.
Eftersom vi skall renovera vårt vardagsrum, så önskar jag mig hett den fina "gipsy" kudden från Day. Skulle passa urfint i min soffa.
Ha en fin dag!
Kram Malin

pillan sa...

Åh vilken uppigare i höstmörkret, superdupertävling!
Älskar maroccanska lyktan i zink och till min lekamen skulle jag gärna beställa en Yours Truly tröja i stålblått, dubbelwow!!

Gillar på FB!

Ha d PIllan

indianmarknad.se sa...

snygg blogg!

Miss Tess sa...

Gillar på fb och gillar absolut deras Day kuddar, några nya sådana skulle nog få flytta hit om jag vann. Alla små bidrag är välkomna nu när vi ska flytta framöver och skapa ett helt nytt hem och liv:)

Kram

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hallå!
Åå så trevligt med en tävling!

Jag minns att jag köpte mitt brickbord från Lantliv och det är för många år sedan, väldigt service minded och trevliga, en fin butik och kul att de har nätbutik nu...

Om jag fick välja så skulle jag vilja ha några kuddar från Day till vår nya soffa det skulle vara pricken över i:et :-)

Kram och ha en fin dag!
Malin

Stenmur & Gärdsgård sa...

Gillar på Fb förstås :-)

Malin

H`s enkla vardag sa...

Oj oj höll på att glömma! Klart jag vill tävla! Vilken supertävling! Gillar på fb och skulle jag vinna skulle det absolut bli ngt från Tine k, House Doctor (glaslampfoten) eller ngn Kudde från Day!
Håller tummar och tår!
Kram Helena

helen by the westcoast sa...

Mycket fint jag önskar till hemmet finns hos Lantliv.så här i höstrusket är det extra behövligt med extra belysning och äntligen fax att införskaffa en vacker lampa från TineK. Tack för en fin blogg, Med vänlig hälsning, Helen på västkusten.

Albinssonskan sa...

Hej!
En favorit nu så här i höstmörkret är den svarta lampfoten från Tine K. Sååå snygg! Skulle passa perfekt i vår hall.
Gillar på fb också.

Nu håller jag tummarna!
Kram Albinssonskan

lotta sa...

Nu begärde ni det omöjliga....att välja ut höstens Must have....ALLT är ju must haves.Det är sååå snyggt så klockorna stannar.Vi behöver verkligen allt detta fint för att pigga upp oss denna mörka årstid.

Anonym sa...

Kul Tävling.

Har nu anmält mig som kund hos Lantliv :)

Skulle vilja ha tårtfatet från Olsson & Jenssen som man kan lägga alla sina bakverk på och några fina kuddar till sängen :)

Anonym sa...

Kul tävling :)

Har nu anmält mig till Lantliv.

Skulle vilja ha tårtfatet från Olsson & Jensen som man kan lägga alla sina bakverk på och några kuddar till sängen.

MALIN sa...

Underbar tävling!

Har länge varit svag för marokanska porslinet som är ett must have året om. Några fina kuddar från Day Home till sovrummet som snart ska gå igenom en liten make-over hade gärna fått flytta in hos oss.

Har anmält mig som kund hos Lantliv.
//Malin

.:Bubini:. sa...

Hej!

Jag skulle gärna köpa den underbara lampfoten i glas från House Doctor. Jag har gillat på FB. Nu håller jag alla fingrar o tår och hoppas på vinst:) /J

vitagavlar.blogspot.com sa...


Jag skulle så gärna vilja ha: Klämspot - House Doctor - 407
Behöver mer belysning nu!!!!!

Jag gillar på facebook...
/Lisa

Maria S sa...

Jag harvsedan i somras då ni byggde ert svarta utebord inte kunnat sluta tänka på det.
Nu såg jag att de har ett liknande på Lantliv!
Min favorit bland allt fint är alltså bockbordet.

Gillat på facbook!

Anonym sa...

Å vilken fin tävling.
Jag skulle inhandla från det snygga marockanska porslinet som jag tycker är helt underbart snyggt.Mitt porslin jag har i köket behöver bytas ut för det är så gammalt.och efter att flera saker gått sönder har jag den inte ens i 6 delar.
Har lagt in mej som kund.
/Ann-Sophie

Familjen Krabbe sa...

Gillar redan på fb...och när jag kikar närmare i webbshopen så föll jag pladask för yours truly-blusen. Sedan gillar jag det svartvita i mycket av Tine K ;-)

Lantligt i Smultronbacken sa...

Ohh, så fin tävling och självklart vill jag vara med.
Gillat på fb så klart.
Det som står på önskelistan är några kuddar med djurmotiv - flugan och skalbaggen var hur mysiga som helst. Sen skulle jag gärna vilja ha en Maileg mus åt dottern. Sopset står också på listan.

Nu håller jag mina tummar och tår för tur

Kram Teres

Anonym sa...

Tävling vill man ju inte missa sånt här piggar upp i höstrusket...lampfoten i glas från House Doctor är en favvo som gärna får flytta hem till mig...gör väl som alla andra o hoppas på att de e min tur nu...gillat på FB/Ulle

Anonym sa...

Åh kom just på att jag kanske skulle skrivit hela mitt namn....blev visst lite väl ivrig...Mvh Ulrika Birgersson/Ulle

Anonym sa...

Å vad mycket fint! Önskar mig lampfötter från Tine K, de är så otroligt fina!!!

Både gillar på fb samt anmäld som kund!

Ha en fin dag!!
Mvh Fia i Vaxholm

Caroline sa...

Hej!

Klämspoten från House Doctor är perfektion!

(Jag har anmält mig som kund hos Lantliv och är redo att börja shoppa!)

Vänliga hälsningar
Caroline i Göteborg

Anonym sa...

Klämspoten från House Doctor skulle jag vilja ha! Perfekt som sänglampa, så slipper man hål i väggen.
Tack för en fin tävling!
Susanne, sussi.k@netikka.fi

Signeratjustina sa...

Det var väldigt mycket fint på den sidan!
Visste inte ens om att den fanns och det var som att hitta en skatt då de hade mina favoritmärken Tine K, Day Home och Rifdesign. Kan det bli bättre?

Jag skulle vilja ha flera av kuddarna, fanns hur många fina som helst! Sen blev jag kär i den fina träljusstakarna i trä.

Kram Justina

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med! Har gillat på facebook :)
Om jag har turen att vinna så skulle jag slå till på den grå-svarta mattan i zick zack mönster. Vi får så himla kalla golv under höst- och vintermånaderna så den skulle värma gott samtidigt som den är ursnygg!
Kram Vanja.

Rosita sa...

Trevlig tävling.
Har gillat på FB (Rosa Moln)

Denna tyckte jag var jättefin, speciellt med broderiet på armarna.

http://webshop.lantlivinredning.se/yours-truly-blus-victoria-dark-grey-brown/322-0

ros_ita_2006@hotmail.com

dianasdrömmar sa...

Åh, vilken fin tävling självklart gör jag allt man ska och lite till :) Om jag skulle ha turen att vinna då skulle jag slå till på den här underbara: http://webshop.lantlivinredning.se/vintage-by-f-hulda-short-top-svart/313-0
och det här det har jag suktat efter länge:http://webshop.lantlivinredning.se/rosemunde/26-0

kram Diana

Karin Westerberg sa...

En krispigt blå kudde från Day Home skulle absolut vara på plats att få vinna så jag kan piffa upp min alltför svarta soffa med i höstmörkret. Har gillat på facebook. /Karin W

Veronica Enström sa...

Åh, det finns så mycket fint! Men efter flytt till lite större så saknar vi taklampor både här och där!

Jag fyller 30 om en vecka så det skulle passa perfekt med en present! ;)