söndag 16 september 2012

SÖNDAGSDRÖMMAR

 
 
 
 
Om jag hade haft en maffig vitt stort rum med riktigordentlig takhöjd, så hade jag inte tvekat en sekund på denna vackra lampa! Men vad tycker ni om denna Ay Illuminate Cotton Lamp, jag hör så många som säger både bu och bä!?
 
 
 
 
 
Tjing Söndag!
 
 
 
 
 
 
Hur har ni det idag vänner?
 
 
Jag provar en ny lampa här hemma som fina vännen kom förbi med, den passade inte hemma hos henne så hon tänkte jag kanske gillade, gulligt eller hur?:) Jag tror det får bli en keeper, lampor kan man ju liksom inte ha för många av, eller?;) 
 
Annars här denna söndag kör vi en soft dag med lite pyssel, främst ute. Nu börjar det verkligen bli hög tid att plocka undan allt för vinterförvaring. Skulle även vilja ha lite höstigt i krukorna, så en sväng till plantskolan får det nog bli:)
 
 
 
 
 
 
Denna goding drömmer jag också om denna söndag. Visst är den läcker:)
Kubus By Lassen i svart - den står högt på min önskelistan!
 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

Lady-G sa...

jag gillar den.
Som du säger i ett rum med högt till tak.
Skit fin nu till allt industri chic som snurrar överallt ;)
Ha en fin dag, och ja Kubus, den finaste lätt!

KRam

Anonym sa...

ja, båda är skitsnygga!

CAISA K. sa...

Halloj,

vet du just den där lampan satt jag nyss och kikade på, såå vacker!


Ha en skön fortsättning på söndagen ♥

Sandras Värld sa...

Älskar Kubus!!! Kram

H`s enkla vardag sa...

Ja kubus vill jag verkligen ha, så fin! Kram på dig!

tjej sa...

Oh, Kubus ljusstaken finns också på min långa önskelista :) Satt senast idag och funderade på om jag inte ska slå till :)

Kram!

Anonym sa...

Såg lampan på Artilleriet, och tänkte att en sån gör man ju lätt själv. Ser nästan lite fånigt hemmagjord ut, men kostar väl närmare 2000 kr. Skulle inte passa hos mig iaf!

Anonym sa...

hej !

Du har rätt i att den lampan kräver sin takhöjd och sen tycker jag att den gör sig bäst i ett lite råare/ruffigare mer industriellt rum...där kunde den nog bli fin, men tror inte att den gör sig så bra i ert nybyggda hus, med vad jag förmodar normal dvs 2,40 m i takhöjd. Du får nog satsa på Kubus ljusstaken i stället.


MVH
Marina

www.villa113.bloggspot.com sa...

Toksnygg tycker jag. Själv letar jag en lampa med hönsnät och jute som jag sett. Men hittar den inte på nätet....
Ps: har du varit nöjd med barnens Hunterstövlar?
Kram på dig och tack för all inspiration=).
MVH
Maria

lilla.u sa...

jag älskar den. så luftig, så enkel.
tror kanske jag kan göra en själv - hahahah!
näe, den är superfin!