tisdag 11 september 2012

SNYGGASTE PONCHON




Tjing igen!




Nämnde ju att jag letade lite nytt till höstgarderoben! Lite mer stickat, någon schysst kofta och en ny poncho skulle behövas. Nu är jag är absolut inte den som köpte ett klädesplagg för märket, jag köper det jag tycker är snyggt oavsett varifrån det kommer! Jag har inte heller många dyra plagg i garderoben, bara något enstaka som kostat lite mer! Och så var det det där med tid, tid att leta och prova kläder. Det var lite annat förr, när man inte jobbade typ jämt. Men nu finns ju nätet, på ett helt annat sätt än förr! Det är så enkelt att bara surfa runt, två - tre butiker i ett nafs och ännu bättre blir det när någon av de vackraste visar på, då kan man bli helt såld!



Jo idag blev jag det, i en poncho - kanske den snyggaste jag sett någonsin!





Fast jag vill ha den i den här färgen, till min svarta garderob! 
Skulle liksom passa helt perfekt in där:)




KRAM








14 kommentarer:

Livet är Underbart sa...

Ja visst är den to die for!! Själv har jag förälskat mig i Hunky Dory Essential Japan Knit Grey Melange, AW12. Den ska jag klicka hem ;)) Kram på dig!

Linruz sa...

Visst är den snygg.
Skulle inte tacka nej till den jag heller.
Väntar med spänning på en leverans från Campadre som jag klickade hem för ett par veckor sedan, håll tummarna att de sitter bra på.

Kram kram
Lina

Anonym sa...

Den i beige skulle vara superfin till ditt mörka hår :)

Sofia

Anonym sa...

Jaaa ursnygg:)

Miss Tess sa...

Superfin, tycker också att den ser supermysig ut! Personligen är jag ju lite märkesnerd men shoppar absolut inte bara för att. På något vis tycker jag bara nästan alltid att man får vad man betalar för:)

Kram

Casa of Mia sa...

Den är underbar, kram

BelovedbyLinda sa...

Riiktigt fin!! Älskar Hunkydorys senaste kollektion :)

Hoppas allt är bra med dig finaste Mia!

Kramar

H`s enkla vardag sa...

Tyckte också att den var superfin!
Kram Helena

Lifestyle By Lena sa...

Ja den är verkligen fin!
Vill gärna se den på sen fina du!
Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så snygg själv spanar jag på odd mollys ponscho men jag kan inte bestämma färg det finns för många. Ha en bra dag /Theres

Anonym sa...

Vet någon om den är "stickig"... tycke den var jättevacker men klarar inte när det kliar/sticks...

Var kan man köpa den?

Tacksam för svar av någon.

MVH Lina

sofia PR sa...

Superfin!

/ Sofia PR

Att vara någons fru sa...

Jaaaa den ville jag själv ha så otroligt mycket!

Junitjejen sa...

Kanonfin poncho!